Burj Khalifa’nın biletleme çözümü Türkiye’den

829,8 metrelik uzunluğu ile dünyanın en yüksek binası olan Dubai’deki Burj Khalifa’nın 124. katında yer alan “At the Top” adlı seyir terasında biletleme işlemleri bir Türk Telekom firması olan İnnova’nın Türkiye’de geliştirip tasarladığı kioskları ile yapılıyor.

“Kiosk İnnova” cihazlarının hizmete alınmasından önce, gökdelende seyir terasına bilet almak için uzun kuyruklar oluşuyordu. Günler öncesinden biletini internet üzerinden alan turistler dahi bu uzun sıralarda bekleyerek biletlerini gişeden bastırmak zorunda kalıyorlardı.

İnnova Kiosk ve Otomasyon Çözümleri Direktörü Ahmet Kebabçıoğlu, “Burj Khalifa’nın yanı sıra teknoloji marketleri zinciri Sharaf, kara-deniz‑demiryolu ve metro yolcu taşımacılığını düzenleyen RTA ve Reel Sinemaları, Kiosk İnnova’yı tercih eden firmalardan bazıları. Bizim için büyük bir gurur kaynağı” dedi.

Yazıyı Oylayın
İlginizi çekebilir:  Türkiye’de 3D yazıcılara olan ilgi artıyor

Yazar: Haber Merkezi

TechnoLogic, teknoloji odaklı bir haber portalıdır. Melih Bayram Dede yönetiminde 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal medya hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz. E-Posta: iletisim@technologic.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir