Canon’un teknik servis operasyonu Teknoser güvencesinde

Global üretici firmaların yaygın servis operasyonlarını, bayi ağlarını tek bir çatı altında yönetmek üzere saha servis hizmetleri sağlayan Teknoser, Lexmark ve Xerox ile bu kapsamda olan işbirliğine bir yenisini daha ekledi.Yapılan anlaşma ile Canon’un satış sonrası saha servis ve çağrı merkezi hizmetleri Teknoser tarafından sağlanmaya başladı.

Canon marka ofis cihazlarının saha servis operasyonları, 65 hizmet ofisi ve 600’ün üzerindeki saha teknisyeniyle Türkiye’nin en yaygın servis sağlayıcısı olan Teknoser tarafından yürütülüyor. Kurulum, bakım ve onarım hizmetleri tek bir noktadan takip ediliyor. Sunulan hizmet, başta İstanbul, Ankara, İzmir ve Adana bölgeleri olmak üzere tüm Türkiye’yi kapsıyor.

Anlaşma, Canon müşterilerinin teknik problemlerinin çözülmesi için Teknoser tarafından sağlanan çağrı merkezi ve klasik yardım masası hizmetlerinin dışında, her türlü teknik ürün bilgisini sağlama hizmetlerini de kapsayan satış öncesi danışmanlık hizmetlerini de içeriyor. Başta yazıcı, faks ve tarayıcalar olmak üzere Canon OPP (Office Personal Products) grubu ürünler dışında DR serisi hızlı doküman tarayıcılara da servis hizmeti veriliyor.

Canon ve Teknoser tarafından oluşturulan yapılandırma sonucu Canon müşterileri, anlaşmalı kargo firmasını kendi lokasyonlarına telefon ile çağırarak ücretsiz olarak ürünlerini Teknoser’e gönderebiliyorlar ve yine kargo ile problemi giderilmiş ürün müşteri adresine teslim ediliyor. Kapıdan kapıya verilen bu servis hizmeti ile Canon müşterilerinin Türkiye’de standartlar üzerinde bir ilk olacak şekilde hizmet almaları sağlanıyor.

Konuyla ilgili bir açıklama yapan Canon Eurasia Görüntüleme ve Ofis Sistemleri, Servis ve Destek Direktörü, Faruk Hançarlıoğlu; “Teknoser’i; sektördeki zengin deneyimi, yaygın hizmet ağı, çözüm odaklı iş anlayışı, BT’ninbirçok alanındaki yetkinlikleri ve müşterilerimizin her an yanında olacağı inancıyla tercih ettik. OPP gurubu ürünlerimiz genelinde başlattığımız bu işbirliğimizi önümüzdeki dönemlerde proje bazlı hizmetleri de kapsayacak şekilde genişletmeyi düşünüyoruz.

Geçtiğimiz günlerde, Canon Avrupa bölgesi Servis Direktörü Giorgio di Giovanni ve Pazarlama Müdürü Yasuhiko Ono, Teknoser’i ziyaret etmek üzere Türkiye’deydi. Teknoser atölyesini inceleyen ve operasyon süreçleri hakkında bilgiler edinen temsilcilerimiz de ayrılırken Teknoser ile işbirliği içerisinde çalışıyor olmaktan duydukları memnuniyeti ifade ettiler” dedi.

Yazar: TechnoLogic

TechnoLogic, Melih Bayram Dede yönetiminde yayınlanan, teknolojiyle ilgili haber ve yorumlara yer veren bir haber portalıdır. 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal ağ hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın