D-Smart’ın reklam gelirlerinde rekor artış

TV’nin tartışılmaz gücünü sürdürdüğü gerçeğinden hareket eden reklamverenler, reklam ve tanıtım yayınları için diziden sinemaya, eğlence ve belgeselden canlı spora her zevke, tercihe uygun zengin bir içerik sunan D-Smart’ı seçti. D-Smart, reklam gelirlerini büyük bir oranda artırdı ve 2013 ilk beş ayında yüzde 77 büyüttü.

Türkiye’nin dijital yayın platformunda, abonelerinin yüksek kalite görüntü ihtiyacını en iyi şekilde karşılayan, dünyanın en çok takip edilen canlı spor dahil film, dizi, eğlence ve belgeselleri ve çocuk kanallarındaki eğitici – öğretici programlarıyla her geçen gün daha fazla zenginleşen içeriğe sahip D-Smart, hızla büyümeye, gelişmeye devam ediyor.

İnternet ve dijital yayıncılık teknolojilerinin kesişim noktasında yaptığı yatırımlarla büyüyen, Türkiye’nin önde gelen dijital yayın platformu D-Smart, hızla artırdığı abone sayısı, karlılık oranı gibi rakamlarına reklam gelirlerini de ekleyerek alanında fark yarattı.

D-Smart 2013 Ocak ve Mayıs yılı arasında, ilk 5 ayındaki reklam gelirlerini, 2012 yılı aynı dönemine (Ocak-Mayıs 2012) kıyasla, sinema-dizi kanallarında yüzde 32, spor kanallarında ise yüzde 249 oranında artırdı.

Öncü kimliği ile pazardaki yeni dinamikler doğrultusunda hizmet paketlerini sürekli geliştiren D-Smart’ın İçerik Grup Başkanı Başar Başarır, reklam gelirlerini bu yılın ilk beş ayında, geçen yıla nazaran yüzde 77 gibi bir oranda artırmalarının nedeninin öncelikli olarak D-Smart’ın hızla artan abone sayısıyla bağlantılı hedef kitle erişim gücünden kaynaklandığını söyledi.

D-Smart’ın 7’den 77’ye her yaş ve gruptan insana hitap eden zengin içeriğinin de bu artışta büyük payı olduğunu vurgulayan Başar Başarır, PAY TV alanında hizmet sunan D-Smart’ın abonelerinin izleme keyfini bozmayacak şekilde, kısa süreli bantlar halinde kullanılan reklam kuşaklarının da reklam gelirlerini artırmada önemli bir neden olduğunun altını çizdi.

İlginizi çekebilir:  Tansu Yeğen, Samsung'da göreve başladı

Fox Life, Baby TV, NTV Spor Smart HD gibi önemli kanalların da eklenmesiyle bugün 41 HD kanala sahip D-Smart’ın reklam veren için de önde gelen yayın platformu olduğunu söyleyen Başar Başarır, içerik zenginliği ve yayın kalitesi açısından D-Smart’ın sektöründe rakipsiz olduğunu aktardı.

Yazıyı Oylayın

Yazar: Haber Merkezi

TechnoLogic, teknoloji odaklı bir haber portalıdır. Melih Bayram Dede yönetiminde 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal medya hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz. E-Posta: iletisim@technologic.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir