E-ticaret sitesi Sefamerve 2. yılını kutluyor

Türkiye’nin en hızlı büyüyen e-ticaret sitelerinden Sefamerve.com, 2.yılını kutlamanın heyecanını yaşıyor. 2012 yılında hizmet vermeye başlayan marka, kısa süre içerisinde Türkiye’nin en büyük e-ticaret sitelerinden biri haline geldi.

Başarılı çalışmaları ile Avrupa’nın ve dünyanın dikkatini çeken Sefamerve, en başarılı teknoloji firmalarının ve girişimcilerinin belirlendiği Red Herring Global Top 100’e giren, Türkiye’nin ilk e-ticaret sitesi olma özelliğini taşıyor. Etkili sosyal medya çalışmaları ile Facebook’ta 3 milyon kullanıcıyı geçen firma, Socialbakers tarafından açıklanan sosyal medya raporlarında ilk sıralarda yer alıyor. Yine Socialbakers’ın yapmış olduğu geçen yılki ölçümlemelere göre Sefamerve, bir yılda Türkiye’nin en hızlı büyüyen 17.markası oldu.

Türkiye’de geleneksel alışverişin %90 oranında olmasına ve e-ticaret üzerinden alışverişin henüz büyüme sürecinde yer almasına rağmen, 1 milyar dolar ciro hedefi ile geçen sene 16 kat büyüyen Sefamerve, Fas, Dubai ve Hollanda’daki ofisleri ile dünyada 5 kıtaya ve 52 ülkeye aktif gönderim yapıyor.

Başarılı tasarımcıları ve geniş ürün yelpazesi ile hizmet veren Sefamerve, Türkiye’de bir ilki gerçekleştirerek kullanıcılarına bilet temin etme hizmeti de sunmaya başladı. Üyeleri için bir yaşam biçimi haline gelen firma, 1 Mart Cumartesi gecesi düzenlenen ve ana sponsoru olduğu Sami Yusuf konserinin bilet satışlarını, kendi web sayfası üzerinden satışa sunarak önemli bir ilki gerçekleştirdi.

Ürün portföyünde kıyafetten aksesuara birçok farklı seçeneği bir arada sunan Sefamerve, kuruluşundan bugüne hızlı bir ivme ile büyüme kaydederek sektörün lider firmalarından biri oldu. Firmanın kurucu ortağı Metin Okur, “2012 yılında hayata geçirdiğimiz Sefamerve.com, iki yıllık bir süre içinde Türkiye’nin ve dünyanın sayılı e-ticaret firmaları arasına girdi. Sadece kendi yatırımlarımızla hedeflediğimiz birçok başarıya ulaştık. Avrupa’ya satışlarımız son bir yıllık süre içinde 10 kat arttı. 2014 yılı içinde de yaptığımız yatırımlarla giderlerimizi %50 azaltmayı planlıyoruz. Önümüzdeki yıllarda Sefamervehome ve Sefamervebebek kategorilerini de bünyemize eklemeyi ve dünyada 2 milyar insana ulaşmayı hedefliyoruz. Kullanıcılarımızın da desteği ile büyümemizi yurtiçinde ve yurtdışında sürdürmeye devam edeceğiz.” dedi.

Yazar: TechnoLogic

TechnoLogic, Melih Bayram Dede yönetiminde yayınlanan, teknolojiyle ilgili haber ve yorumlara yer veren bir haber portalıdır. 2012 Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal ağ hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın