Fikir Senden Paket Woops’tan yarışması sonuçlandı

Avea’nın gençlik markası Woops, içeriği tamamen gençler tarafından belirlenen yeni “Woops Fenomen Paketi” gençlerin kullanımına sundu.

Avea’dan yapılan açıklamaya göre, Woops’un Facebook hesabı üzerinden gerçekleştirilen ve Türkiye’de ilk kez gençlere ihtiyaç ve taleplerine göre kendi ideal paketlerini oluşturma fırsatı veren “Fikir Senden Paket Woops’tan” yarışması sonuçlandı.

Türkiye’de ilk ve tek olma özelliğini taşıyan yarışmayla, Woops’lulara, dakika, SMS, internet seçeneklerinin her birinden seçim yaparak, sadece dakika, sadece SMS, sadece internet, dakika+SMS, dakika+internet, SMS+internet ya da her şey dahil paket oluşturabilme özgürlüğü tanındı.

Woops’lu gençlerin, ihtiyaçları kapsamında belirledikleri paket içerikleri arasında yapılan oylama sonucunda en yüksek oyu, “her yöne 1000 dakika + her yöne 5000 SMS + 2 GB internet” içeren paket aldı. Paket içeriğinin belirlenmesinin ardından ise, yeni bir yarışmayla Woops kullanıcılarından bu paketin fiyatını tahmin etmeleri istendi.

Paket içeriğinin belirlendiği yarışma sonucunda, “Woops Fenomen Paket”in fiyatını doğru tahmin eden 100 talihli faturasız Woops’lu ise bu paketten 12 ay boyunca ücretsiz yararlanma fırsatını kazandı. Böylece, paketin fiyatını doğru tahmin eden 100 faturasız Woops’lu, 12 ay boyunca ücretsiz olarak toplamda 1 milyon 200 bin dakika konuşma, 6 milyon SMS gönderme ve 2 bin 400 GB’lik internet kullanma hakkına sahip oldu.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Avea Bireysel Segment Yönetiminden Sorumlu Direktörü Zeynep Emre Manço, gençlerin hızlı değişen ve sürekli farklılaşan ihtiyaçlarına en hızlı ve uygun çözümleri üretebilme gücüne sahip bir operatör olarak, onlara her zaman kulak verdiklerini belirterek, şunları kaydetti:

“Woops ile hayata geçirdiğimiz mübalağasız özgürlükler dünyasında, gençlerin ihtiyaçlarına ve beklentilerine yönelik hizmet ve ürünleri en iyi kendilerinin belirleyebileceği gerçeğinden yola çıktık. Bu kapsamda, sosyal medya üzerinden başlattığımız yarışmamız süresince, binlerce Woops’lu birbirinden farklı tam 835 paket içeriği önerisi geliştirdi. Sosyal medya üzerinden başlattığımız yarışma büyük bir ilgiyle karşılandı. Türkiye’de sektörde bir ilke imza atan sosyal medya çalışmamızla, gençlere kulak verdik. Gerçekleştirdiğimiz yarışmayla, önerilen paketler arasından en çok oy alan paketi belirledik. Ardından açtığımız ikinci bir yarışmayla da bu paketin fiyatını doğru tahmin eden 100 faturasız Woops’luya, Woops Fenomen Paket’i 12 ay boyunca hediye edeceğiz.”

“Fikir Senden, Paket Woops’tan” kampanyası ile Türkiye’deki gençlik markaları arasında müşterilerini teklif geliştirme sürecine dahil eden ilk ve tek marka olduklarını vurgulayan Manço, Woops özelinde gençleri hedef alan bu çalışmalarını şöyle özetledi:

“Tüm Woopslu’ların yönlendirme ve katkılarıyla ihtiyaç ve taleplerine göre oluşturdukları faturasız Woops Fenomen Paket’i yine gençlere en uygun fiyat teklifiyle sunuyoruz. Woops’lular kendi oluşturdukları ve her yöne 1000 dakika + her yöne 5000 SMS + 2 GB internet’ten oluşan Woops Fenomen Paket’ten ayda sadece 35 liraya faydalanabilecek. Gençlerimiz, Woops dünyasında kendi kararlarını özgürce kendileri veriyorlar. Biz de onlara yardımcı olmaya çalışıyoruz. Woops olarak; önümüzdeki dönemde de bu tür yarışma ve etkinlikleri arttırarak gençlere sağladığımız faydaları sürdürmeyi hedefliyoruz.”

Yazar: TechnoLogic

TechnoLogic, Melih Bayram Dede yönetiminde yayınlanan, teknolojiyle ilgili haber ve yorumlara yer veren bir haber portalıdır. 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal ağ hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın