Garanti’den yeni bir finansal servis: iGaranti

Garanti Bankası, sektördeki geleneksel hizmet biçimlerinin dönüşümüne ve geleceğin bankacılığına öncülük edecek yeni finansal servisi iGaranti’yi kullanıma sundu. Akıllı telefonlarda kullanılabilecek bir uygulama olan iGaranti, kullanıcılarıyla iletişim kuran, günlük yaşamdaki anlık ya da uzun vadeli tüm finansal aktivitelerin yönetimini destekleyen ve kişiselleştirilmiş hizmetler sunan bir platform olma özelliği taşıyor.

İlk etapta iPhone için geliştirilen iGaranti uygulaması, Garanti müşterisi olsun olmasın herkes tarafından, Apple Store’dan ücretsiz olarak indirilebiliyor. Önümüzdeki dönemde diğer platformlar için de kullanıma açılacak olan iGaranti’de, cazip oranlı ürün ve fırsatlar sunuluyor, tüm bankacılık işlemleri ücretsiz olarak gerçekleştirilebiliyor. iGaranti ile ilgili detaylı bilgi ve yönlendirmelere www.igaranti.com.tr adresinden ulaşılabiliyor.

iGaranti’nin lansman toplantısında söz alan Garanti Bankası Genel Müdürü Ergun Özen, “Garanti Bankası olarak, Türkiye’nin yanı sıra dünyada da sektöre örnek olacağına inandığım, hızla değişen tüketici ihtiyaçlarına cevap veren bir projeyi hayata geçirmenin mutluluğunu yaşıyoruz. Geçtiğimiz 15 sene boyunca dijital bankacılık alanında her zaman değişimin öncüsü olduk, ilkleri gerçekleştirdik. iGaranti de bu ilklerden biri. Sürekli yeniliğin peşinde koşan, müşteri odaklılığını, üstün teknolojisini ve yetkin insan kaynağını sınırsız hayalgücüyle somut ürün ve hizmetlere dönüştüren Garanti’nin yeni bankacılık modeli…

iGaranti’yi tasarlarken odağımızda, müşterimiz olsun ya da olmasın ‘insan’ yer aldı. Kullanıcıları için düşünen, onları doğru zamanda ve doğru şekilde yönlendiren bir servis geliştirmeyi amaçladık. Projenin kilit bileşenleri, tasarımda ileri, kullanımda pratik teknoloji ve her müşterinin gerçek ihtiyacını derinlemesine anlamak oldu. İnanıyoruz ki mobil kanalları kullanan herkes, kısa bir süre içinde, ‘ben de bu dünyada yer almalıyım’ arzusuna sahip olacak. Garanti olarak, bundan sonra da, her işimizde ‘zamanın nabzını’ tutarken, ‘zamanın ötesinde olma’ felsefesiyle çalışmalarımızı sürdüreceğiz.” dedi.

İlginizi çekebilir:  Vodafone FreeZone 19. Liselerarası Müzik Yarışması başlıyor

Garanti Bankası Genel Müdür Yardımcısı Didem Dinçer Başer ise “Yakın bir zamanda nüfusumuzun önemli bir kısmını, dijital hayata sürekli bağlı müşteriler oluşturacak. ‘Bağlantılı müşteriler’ olarak adlandırdığımız, akıllı telefon uygulamalarını gündelik yaşamlarının içine rutin bir şekilde yerleştirmiş bu kitle için deneyim ‘her şey’ demek. Bu müşteri grubunun ‘genetik kodu’nda, artık etkileyici bir deneyim yaşama beklentisi var. Bizim amacımız da, bu grubun yaşam döngüsünün içine finansı sadece ‘reaktif ve işlem bazlı değil’, ‘etkileyici bir müşteri deneyimi’yle en kusursuz şekilde koyabilmek. Adeta bir dış zeka gibi davranarak, müşterilerimizin karar almasını kolaylaştıracak yönlendirmelerde bulunmak. iGaranti bu vizyonla geliştirilmiş bir finansal servis. Mottosu da ‘Paranı senden çok düşünen biri’” dedi.

Yazıyı Oylayın

Yazar: Haber Merkezi

TechnoLogic, teknoloji odaklı bir haber portalıdır. Melih Bayram Dede yönetiminde 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal medya hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz. E-Posta: iletisim@technologic.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir