Haber sitelerinin reytingleri Gezi’yle coştu [İnfografik]

İnteraktif Reklamcılık Bürosu (IAB) Türkiye ofisi, Gezi olayları sürecinde haber sitelerinin ziyaretçi performansını ele alan bir araştırma yayınları. Verilere göre, Gezi olayları sürerken haber siteleri yoğun ziyaretçi almış gözüküyor.

IAB, sadece kendisine para karşılığı abone olan haber sitelerin ziyaretçi trafiğini ölçen bir kurum. Dolayısıyla IAB’nin açıkladığı veriler sadece kurum üyesi siteler için bir fikir verebilir.

iab_infografik_mayis

Yazar: TechnoLogic

TechnoLogic, Melih Bayram Dede yönetiminde yayınlanan, teknolojiyle ilgili haber ve yorumlara yer veren bir haber portalıdır. 2012 Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal ağ hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın