hepsiburada, Facebook’ta 2 milyon takipçiye ulaştı

Türkiye’nin lider e-ticaret platformu hepsiburada.com, sosyal medyada da lider oldu. “Her şey ayağına gelsin” mottosu ile müşterilerine kolay ve güvenli online alışveriş deneyimi sunan hepsiburada.com, Facebook’ta 2 milyon takipçi sayısına ulaştı. 27 kategoride 500 binden fazla ürün çeşidi ile hizmet veren hepsiburada.com, sosyal medya üzerinden müşterilerinin taleplerini dinliyor ve onlara pek çok yeni fırsat sunuyor.

Türkiye’de online alışverişin en güçlü ismi olan hepsiburada.com, müşterileri ile olan iletişimini başta Facebook olmak üzere sosyal medya platformlarında da başarıyla sürdürüyor. Şirketin sosyal medya ekibi tarafından başarıyla yönetilen ve müşterilerle bir buluşma noktası olarak konumlanan hepsiburada.com’un Facebook sayfası dinamik yapısıyla dikkat çekiyor. Müşterilere haftanın her günü, sürpriz kampanyalar, fırsatlar, yarışmalar ve eğlenceli sinemagraf video paylaşımları sunuluyor.

Hepsiburada.com Facebook sayfasında yarattığı destek bölümü ile müşterilerinin taleplerini ve önerilerini dinliyor. Müşterilerin şikayetlere ya da bilgi taleplerine ortalama 10 dakika içinde hızlı bir şekilde çözümler sunuyor.

Türkiye’nin en popüler 10 markasından biri

Haziran ayında Facebook’ta 2 milyon takipçi sayısına ulaşarak bir rekora imza atan hepsiburada.com, Facebook’un Türkiye’deki tüm markalar için yaptığı sıralamasında ise ilk 10’da yer alıyor. Facebook platformundaki en popüler ilk 10 markanın sıralandığı listede, hepsiburada.com’un tek e-ticaret sitesi olarak yer alması dikkat çekiyor.

Takipçilerin yüzde 64’ü erkek

Hepsiburada.com’u Facebook’ta takip edenler arasında yüzde 64’le erkek kullanıcılar öne çıkıyor. Takipçilerin arasında kadın kullanıcıların oranı yüzde 36 oranında.

Beğenenlerin yüzde 52’si evli

Hepsiburada.com, Facebook sayfasını beğenen kullanıcıların analizini de çıkardı. Sayfayı beğenenlerin yüzde 52’sinin evli, yüzde 35’inin bekar, yüzde 9’unun ilişkisi olduğu ve yüzde 4’ünün ise nişanlı olduğu dikkat çekiyor. Takipçilerin eğitim durumlarına bakıldığında, üniversite mezunlarının oranının yüzde 72 olduğu görülüyor. Lise mezunlarının oranı ise yüzde 25 civarında.

İlginizi çekebilir:  Telefon Kütüphanesi 4 yılda 3,5 milyon dakika dinlendi

Hepsiburada.com’un yaptığı analiz çalışmasında, Facebook platformunda iletişimde olduğu kullanıcıların çalıştıkları sektörler de yer alıyor. Sayfayı beğenenlerinin çalıştıkları sektörler arasında kamu çalışanları, perakende, sağlık, eğitim ve teknoloji sektörleri öne çıkıyor.

Dünyada en çok takipçi sayısı Azerbaycan’dan

Hepsiburada.com’un Facebook sayfasının yurt dışından da takipçileri var. Bu kullanıcılar; Azerbaycan, Almanya, Kuzey Kıbrıs, Amerika Birleşik Devletleri, Irak, Fransa, Bulgaristan, Birleşik Krallık, Suriye, Avusturya, Hollanda, Rusya, Polonya, İran, Belçika’da ikamet ediyor. Facebook takipçilerinin Türkiye’de ikamet ettiği ilk 10 il ise sırasıyla; İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Antalya, Konya, Mersin, Adana, Gaziantep ve Kayseri.

Hepsiburada.com, Twitter sayfasında da kullanıcıların taleplerini ve önerileri dinleyerek, onlara pek çok kampanya fırsatı sunuyor. Haziran 2015 itibarıyla 255 bin kişi tarafından takip edilen hepsiburada.com’un Twitter hesabı, her geçen gün etkinliğini artıyor.

Yazıyı Oylayın

Yazar: Haber Merkezi

TechnoLogic, teknoloji odaklı bir haber portalıdır. Melih Bayram Dede yönetiminde 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal medya hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz. E-Posta: iletisim@technologic.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir