Hepsiburada

Hepsiburada Efsane Cuma’da 410 Milyon TL ciroya ulaştı

Türkiye’nin lider e-ticaret platformu Hepsiburada, gelenekselleşen Efsane Cuma’da 15.000 iş ortağıyla birlikte 410 milyon TL’lik rekor bir ciroya imza attı. Gerçekleştirilen hacim ile devlete 57 milyon TL tutarında KDV katkısı sağlanan bu günde, ülke ekonomisine ve ailelerin bütçesine de büyük katkı sağlandı.

Türkiye’nin Hepsiburada’sı, bu yıl üçüncüsünü gerçekleştirdiği Efsane Cuma ile müşterilerinin hem yüzünü güldürdü hem bütçesini rahatlattı. Efsane Cuma bu sene, geçtiğimiz yıla göre %60’dan fazla büyüme sağlayarak, e-ticaret sektörüne de önemli ölçüde hareketlilik kazandırdı.

Hepsiburada’nın 15.000 iş ortağıyla birlikte 410 milyon TL değerinde ticaret hacmi gerçekleştirdiği Efsane Cuma’da, Maliye ve Hazine Bakanlığı’nın liderliğinde yürütülen “Enflasyonla Topyekûn Mücadele Programı”na ve indirim seferberliğine de büyük bir destek verilmiş oldu.

30’dan fazla kategori ve 18 milyon ürün çeşidiyle Kasım ayı içerisinde 110 milyon ziyarete ev sahipliği yapacak olan Hepsiburada’da ziyaretçiler, yüzde 80’e varan indirimlerle modadan kozmetiğe, beyaz eşyadan anne-bebek-oyuncağa, bilgisayardan cep telefonuna, kitaptan ev tekstiline kadar tüm ihtiyaçlarını uygun fiyatlarla temin etme fırsatı buldu.

Sayılarla Hepsiburada satışlarında Efsane Cuma

Hepsiburada Efsane Cuma günü 30 milyon ziyarete ev sahipliği yaptı. Ağırlığı Hepsiburada uygulamasından olmak üzere yapılan ziyaretlerin %85’i mobilden gerçekleşti.

Hepsiburada, Efsane Cuma’nın gerçekleştiği Kasım ayında rekor ziyaretçi trafiği kırarak 110 milyon ziyarete ulaşacak. Bu da Hepsiburada müşterilerinin, Türkiye’nin lider e-ticaret platformunun senede bir defa gerçekleştirdiği Efsane Cuma’ya gösterdiği önemi ve ilgiyi ortaya koydu.

Müşterilerin yoğun ilgisini çeken Efsane Cuma’da bu sene alışverişin en çok yapıldığı saat 22 Kasım Perşembe günü gece 23.00 olarak gerçekleşti.

Efsane Cuma Alışverişleri En Çok Nerelerden Yapıldı?

Efsane Cuma’da alışverişlerin %60’dan fazlası Anadolu’dan gerçekleşirken; İstanbul, Ankara ve İzmir, Bursa, Kocaeli’nin ardından en çok alışveriş yapılan 12 il Gaziantep, Antalya, Konya, Adana Mersin, Muğla, Hatay, Tekirdağ, Balıkesir, Manisa, Eskişehir, Diyarbakır oldu.

Efsane Cuma Türkiye sınırlarını da aşarak Türkiye’deki e-ticaret sektörüne hareketlilik getirdi. Türkiye’nin ardından Efsane Cuma alışverişlerinin en çok yapıldığı ülkeler sırasıyla Azerbaycan, Kıbrıs, Almanya, İngiltere, ABD, Ukrayna ve Rusya olarak gerçekleşti.

Efsane Cuma’nın Yıldızları

Teknoloji altyapısından, operasyona, pazarlamadan ürün tedariği ve planlamasına kadar tüm süreçlerini Efsane Cuma için eksiksiz olarak hazırlayan Hepsiburada Efsane Cuma gününde adeta bir efsaneye imza attı.

Yılın bu en avantajlı gününde elektronik ve elektrikli ürünler dışında en fazla tercih edilen ürünler; sinema bileti, bakım kremleri, kitap, temizlik malzemeleri, bebek pedi ve bezleri, çay, online eğitim paketi, tuvalet kağıdı, kedi kumu, motor yağı, diş macunu, parfüm, kol saatleri, giyim ürünleri, kış lastiği oldu.

Elektronik ve elektrikli ürünlerde ise; USB bellek, ütü, şarjlı diş fırçası, oyun konsolu, dizüstü bilgisayar, akıllı saat/bileklik, cep telefonu, kahve makinesi, elektrikli şofben, elektrikli süpürge, tost makinesi, kulaklık ve uydu alıcı en çok talep gören ürünler oldu.

Efsane Cuma’da başı çeken kategoriler, Anne-Bebek Oyuncak, Kitap-Film-Müzik, Sağlık ve Güzellik, Temel Tüketim, Ev Elektroniği ve Beyaz Eşya, Bilgisayar, Cep Telefonu ve Moda olarak gerçekleşti.

Efsane Cuma’da İlk’ler İlk 6 Saatte Tükendi

Hepsiburada’nın yılın en avantajlı günü olarak ilan ettiği Efsane Cuma’da, Türkiye e-ticaret tarihinin tek kalemdeki en büyük satışı o güne özel satışa sunulan konut projesiyle gerçekleşti. Ayrıca e-ticarette ilk defa arsa satışına Efsane Cuma günü imza atıldı.

Efsane Cuma’nın sürpriz ürünleri olan; farklı bütçe ve ihtiyaçlara uygun çeşitli daire seçenekleri, otomobil, motosiklet, uçak, jet ski, pizza, hamburger, sinema menüleri ve spor antrenman paketi üyelikleri de büyük ilgi gördü. Yoğun talep sayesinde Efsane Cuma’ya özel ürünler ilk 6 saatte tükendi.

Yazar: TechnoLogic

TechnoLogic, Melih Bayram Dede yönetiminde yayınlanan, teknolojiyle ilgili haber ve yorumlara yer veren bir haber portalıdır. 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal ağ hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın