HTC’de değişim başladı

HTC, yeni iletişim platformu “Change”i düzenlediği basın toplantısıyla paylaştı. HTC’nin imza attığı bu cesur pazarlama hamlesi “Değişim” teması üzerinde şekilleniyor. “Change”in, HTC’nin pazarlama alanında bugüne kadar hayata geçirdiği en büyük pazarlama yatırımını temsil ettiği belirtildi.

Mobil inovasyon ve tasarımda dünya lideri HTC, bu zamana kadar gerçekleştirdiği en güçlü pazarlama kampanyasını yeni iletişim platformu “Change” (Değişim) ile 21 Ağustos Çarşamba günü düzenlediği basın toplantısıyla tanıttı. “Change”, HTC’nin 17 yıllık tarihi boyunca mobil sektöründe çığır açan etkisini temsil eden uzun vadeli pazarlama stratejisi olarak tanımlandı.

Toplantıda, Orta Avrupa ve Türkiye Genel Müdürü André Lönne ile birlikte HTC Güneydoğu Avrupa Executive Direktörü Nikitas Glykas ve HTC Güneydoğu Avrupa Pazarlama Bölüm Başkanı Canan Taşar birer konuşma yaparak hem 2013 ilk yarıyıl iş sonuçlarını paylaştılar hem de yeni iletişim platformunu detaylı olarak anlattılar.

Değişim’in başlangıcı

Yeni iletişim platformunun sektörde dönüşüm gerçekleştirecek yenilikçi bir yaklaşımı müjdelediğini belirten Lönne, “Change, HTC’nin pazarlama alanında bugüne kadar hayata geçirdiği en büyük yatırımı temsil ediyor. Biz Change’e, ‘HTC’nin sizin için yapmasını istediğiniz her şey’ diyoruz ve bugünü ‘Değişim’in başlangıcı olarak adlandırıyoruz” dedi.

Devrimcilik iddiası

HTC Güneydoğu Avrupa Pazarlama Bölüm Başkanı Canan Taşar ise “HTC olarak her zaman cesaretli atılımlarımızla dünyada çığır açacak yeniliklere imza atma hedefindeyiz. ‘Change’ bizim değişimi teşvik eden yüzümüz olacak. Mobil sektöründe mucize olarak tanımlanan ve defalarca çeşitli otoriteler ve kullanıcılarımız tarafından en iyi telefon seçilen HTC One gibi ürünlerimiz bu devrimci kimliğimizin göstergeleri” dedi.

Change kampanyası hakkında

Üç aşamada hayata geçirilecek olan “Change”in ilk aşamasını HTC’nin farklı insanlar için ne anlama geldiğine dair eğlenceli bir yorumla markaya vurgu yapan reklam kampanyası oluşturuyor. Kampanyada ünlü oyuncu ve yönetmen Robert J. Downey’in oynadığı ve yönettiği reklamlar yer alıyor. İkinci aşamada, BlinkFeed, Video Highlights ve BoomSound gibi HTC’nin devrim niteliğindeki yeniliklerinin mobil sektörünün yüzünü nasıl değiştirdiğine dair çalışmalar yer alıyor. Devamı olan reklam spotları ise HTC ürünlerinin nasıl kullanıcıları güçlendirerek kendi yaşamlarında değişimi gerçekleştirmelerini sağladığına odaklanıyor. Toplantıda ayrıca yakın zamanda satışa sunulacak HTC One Mini ve HTC Desire 500 modelleri tanıtıldı.

HTC One Mini’nin özellikleri

HTC One Mini 4,3 inçlik net ve canlı yüksek çözünürlükte ekrana sahip olan HTC One Mini’nin, ince profili ve konik tasarımıyla bir araya gelen alüminyum yüzeyi, bu akıllı telefonun cebe mükemmel biçimde sığmasını ve bu sezonun çılgınlığı olan ünlü tasarımcılara ait küçük el çantalarının vazgeçilmez aksesuarı haline gelmesini sağlıyor. HTC One Mini’nin sahip olduğu ve kullanıcıların görüntülerini bir dizi çekimle yakalamasına imkan veren muazzam UltraPixel kamera, arkadaşlarla geçirilen o eğlenceli anları yakalamak için mükemmel bir seçenek sunuyor. Deklanşöre basıldığında, HTC Zoe’nin 20’ye kadar fotoğraf ve üçer saniyelik video çekebilme özelliğiyle kullanıcılar asla aksiyonu kaçırmıyor. Geleneksel akıllı telefon kameralarına kıyasla yüzde 300 daha fazla ışık yakalayan HTC One Mini ile loş ışıklı ortamlarda da kusursuz çekimler yapılabiliyor.

HTC Desire 500’ün özellikleri

Desire 500, 1,2 GHz dört çekirdekli işlemci, HTC BlinkFeed ve Video Önizleme özelliklerini içeriyor. Kullanıcılar, Desire 500 ile otomatik olarak üretilen nefes kesici görsellikteki 30 saniyelik gösteriler oluşturabiliyor ve bu özel anlarını da paylaşarak unutulmaz kılıyor. Sunulduğu Siyah ve Buz Mavisi renkleri de HTC Desire 500’e şık ve sofistike bir görünüm kazandırıyor. Sahip olduğu dört çekirdekli 1,2 GHz işlemci ile yüksek hızlı çoklu görev, internette süper hızlı gezinme ve hareket halindeyken grafik yoğunluklu oyun imkanı sunan HTC Desire 500, 64 GB’ye kadar microSD kart desteğiyle de en önemli fotoğraf, video, uygulama ve oyunlarınız için gerekli alana her zaman sahip olmanızı sağlıyor.

Yazar: TechnoLogic

TechnoLogic, Melih Bayram Dede yönetiminde yayınlanan, teknolojiyle ilgili haber ve yorumlara yer veren bir haber portalıdır. 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal ağ hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın