İftar öncesi ve sahurda internetten alışveriş arttı

İftar öncesine ve sahur vaktine denk gelen saatlerde, internetten satışlarda artış yaşandı. Hizlial.com’un satış verilerine göre, Ramazan ayında yemek masası ve takımlarının satışı haziran ayına göre satışı en çok artan ürün yemek masası oldu.

Analize göre, “Yemek masası ve takımları” kategorisindeki ürünlerin satışı bir önceki aya göre yüzde 150 oranında, “mutfak dolapları” kategorisindeki ürünlerin satışı ise yüzde 125 oranında yükseldi.

En çok alışveriş İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa ve Antalya’dan yapıldı. Alışveriş yapanların yüzde 39’unu kadınlar, yüzde 61’ini erkekler oluşturdu. Ramazan’da satışın en yoğun olduğu saatlerde alım yapan müşterilerin yaş ortalaması ise 32.

Yazar: TechnoLogic

TechnoLogic, Melih Bayram Dede yönetiminde yayınlanan, teknolojiyle ilgili haber ve yorumlara yer veren bir haber portalıdır. 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal ağ hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın