İnternet faturasında 10 TL Sorun Algılama Bedeli şoku

İnternet bağlantılarında sorun yaşayan internet kullanıcıları faturalarına 10 TL gibi bir sorun algılama bedeli yansıtılacağını duyunca şok oldular. Şikayetvar’a gönderdikleri şikayetlerle alınan ücrete itiraz ettiler. İşte şikayetler şöyle yansıdı:

10 TL Sorun Algılama Bedeli

“İnternetim çok yavaş olduğu için internet servis sağlayıcımdan yardım istedim. Eve gelen şahıslar netimin yavaş olduğunu söylediler, sorunu kendilerinin çözmeyeceklerini anlattılar. Ne yapacağız dediğimde sorunun ne olduğunu anlarız ama faturanıza 10 TL yansır dediler. Mecburen kabul etmek zorunda kaldım.”

Yeni Düzenlemeye Tüketici Tepkili

“Arıza kaydımız vardı daha sonra düzeldiği için sabah arandığımızda düzeldi dedik. Öğlen ise kapıdayız şeklinde arandık iyi dedik gelin bakın. Çıktılar bir makineyi kabloya bağladılar sinyal az dediler elektrikçi gerek dediler ve kağıt uzatıp imzalattılar. Faturaya 10 TL yansıtılacağını söylediler. biz sizi çağırmadık dediğimizde ise servis sağlayıcınızın yeni  düzenlemesi dendi.”

Tüketici Yargıya Başvurmaya Hazırlanıyor

“Mayıs ayı sonundan beri sürekli İnternet kopmaları yaşamaktayım. En az 10 arıza kaydı ve bir sürü aramaya rağmen sorun bir türlü giderilmiyor. En son görüşmemden sonra biri binanıza gelip arıza kontrolü yaparız ama ücreti var dedi. Bu ne kabalık, kullanmadığım internete para ödemem yetmiyor birde arıza bakım ücreti isteniyor.Tüketici mahkemesine de başvuracağım.”

Yazıyı Oylayın
İlginizi çekebilir:  Motorlu Taşıtlar Sınav Sonuçları, Vodafone ile cepte

Yazar: Haber Merkezi

TechnoLogic, teknoloji odaklı bir haber portalıdır. Melih Bayram Dede yönetiminde 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal medya hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz. E-Posta: iletisim@technologic.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir