İstanbul Havalimanı Emse Kiosk Self Bag Drop Kiosk Self Check-in Kiosk

İstanbul Havalimanı kiosk cihazlarını Türk şirketi Emse üretti

Açılışını tüm dünyanın dört gözle beklediği İstanbul Havalimanı’nın kiosk cihazları Emse’ye emanet. 38 yıldır ürettiği teknoloji ile özellikle havalimanlarında iş kalitesini kanıtlayan Emse, İstanbul’un yeni havalimanına 102 adet Self Check-in Kiosk ve 35 adet Self Bag Drop Kiosk cihazı yerleştirdi.

Emse’nin Kurucusu ve Yönetim Kurulu Başkanı Muslu Oğuz, “İstanbul Havalimanı’nın inşasının olduğu kadar içindeki teknolojinin de yerli olması güven ve gurur veriyor” dedi.

Sıra çağrı sistemlerinde (sıramatik) Türkiye’nin pazar lideri olan, aynı zamanda LCD ekranlı bilgi sunum panelleri (kiosk), elektronik mesaj panoları, hemşire çağrı sistemleri ve dijital bilgilendirme ekranları üreten, kısa süre önce yeni cihazı ‘Fast Bag’i tanıtan Emse, hizmetlerini İstanbul Havalimanı’nda da sürdürecek.

İstanbul Havalimanı’nın yolcu otomasyonu cihazları (Check-in Kioskları, Bagaj Teslim Cihazları, Digital Çağrı Sistemleri) Emse A.Ş. tarafından yerli üretimle geliştirildi. Dünyanın dört gözle beklediği, 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı’nda açılışı yapılan havalimanında Emse de teknolojisiyle yer aldı.

İyi referanslar elde etmemize bağlı

Tamamen yerli üretim 102 adet Self Check-in Kiosk ve 35 adet Self Bag Drop Kiosk cihazını İstanbul Havalimanı için kullanıma hazır hale getirdiklerini belirten Emse’nin Kurucusu ve Yönetim Kurulu Başkanı Muslu Oğuz, böylesine büyük bir projede yer alacak olmalarını özellikle Türk Hava Yolları (THY) ihalelerinde kendilerini kanıtlamalarına ve süre konusunda iyi referanslar elde etmelerine bağladığını söyledi.

Avrupalı rakipleriyle sıkı bir rekabet sonucu ihaleyi aldıklarını anlatan Oğuz, 40 kişilik ekibin dış giydirme, iç donanım ve tüm yazılımlarıyla projeyi 55 gün gibi çok kısa bir sürede tamamladığını ve kurduğunu söyledi.

İlginizi çekebilir:  Singapur'lu OMIX Türkiye'de ürettiği akıllı telefonları satışa sundu

Yerli teknoloji güven ve gurur veriyor

Oğuz, diğer projelerde olduğu gibi İstanbul Havalimanı’nda da ürünleriyle işlemlerin hızlı bir şekilde gerçekleşmesine katkıda bulunacakları için mutluluk duyduklarını dile getirdi.

Oğuz, İstanbul Havalimanı’nın inşasının olduğu kadar içindeki teknolojinin de yerli olmasının güven ve gurur verdiğinin altını çizdi.

1980 yılında kurulan Emse, sıra çağrı sistemleri (sıramatik), LCD ekranlı bilgi sunum panelleri (kiosk), elektronik mesaj panoları, hemşire çağrı sistemleri ve dijital bilgilendirme ekranları üreten bir mühendislik firması.

İstanbul Havalimanı dışında bir çok şirkete hizmet verdi

Havayolu otomasyonunda ciddi ürünler üreten Emse, Türk Hava Yolları (THY) ile yerli havacılık ürünleri geliştirirken sıramatikte ise Türkiye’de pazar lideri konumda.

Kurumsal çözümler sunan, sürekli yeni ürünler geliştiren Emse’nin hizmet verdiği kurumlar arasında THY’nin yanı sıra, Ziraat Bankası, Halkbank, Şekerbank, Vakıfbank, Anadolubank, Türk Telekom, Vakıf Katılım Bankası, Ziraat Katılım Bankası gibi Türkiye’nin en büyük bankaları bulunuyor.

Üretim merkezi Ankara olan Emse, başta Birleşik Arap Emirlikleri (BAE), Almanya, Katar, Fas, Tunus, Ürdün, Kuveyt, Bahreyn, Kazakistan, Gürcistan ve Sudan olmak üzere 32 farklı ülkeye ihracat yapıyor.

Yazıyı Oylayın

Yazar: Haber Merkezi

TechnoLogic, teknoloji odaklı bir haber portalıdır. Melih Bayram Dede yönetiminde 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal medya hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz. E-Posta: iletisim@technologic.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir