İzmir’de teknoloji ‘Zirve’ye çıktı

İstanbul ve Ankara’nın ardından bu kez İzmir’e taşınan Turkcell Teknoloji Zirvesi, kentin önde gelen iş insanlarını bir araya getirdi. Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv, konuşmasında EXPO 2020 için gereken teknoloji desteğini sunmaya hazır olduklarını dile getirdi.

Bugüne dek toplam 9 bin izleyicinin katılımıyla gerçekleştirilen “Turkcell Teknoloji Zirvesi”ne İzmir’de 1000’e yakın Turkcell kurumsal müşterisi katıldı. Zirvede, mobil ve sabit teknolojilerin beraberinde getirdiği dönüşüm ve fırsatlar, gün boyu süren panel ve toplantılarda masaya yatırıldı.

Türkiye’nin lider iletişim ve teknoloji şirketi Turkcell, teknolojiyi iş dünyasıyla buluşturan Turkcell Teknoloji Zirvesi’ni bu kez İzmir’e taşıdı. Şehrin iş dünyasının önde gelen isimlerini buluşturan etkinliğin ev sahipliğini,  Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Selen Kocabaş yaptı. İzmir’e büyük önem verdiklerini dile getiren Kocabaş, İzmirli iş insanlarının teknolojik gelişmelere son derece duyarlı olduklarını ve bu sayede doğal bir avantaja sahip olduklarını belirtti.

1000’e yakın İzmirli Turkcell kurumsal müşterisinin katıldığı zirvenin odağında, teknoloji ve mobilitenin hüküm sürdüğü yeni dünyada yaşanan teknolojik dönüşüm vardı. Teknoloji ile mevcut işi büyütmek ve rekabette öne çıkmanın konu edildiği, gün boyu süren Zirve’de toplantılar, katılımcılar tarafından büyük bir ilgiyle izlendi.

Ciliv: Güzel İzmir’imiz, teknoloji ile cazibesine cazibe katacak

Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv “Bugün ulaşımdan eğitime, sağlıktan perakendeye iletişim teknolojileri hayatın her alanında iş yapış biçimlerini tamamen değiştiriyor. Teknolojiye uyum verimi ve bunun sonucunda büyümeyi beraberinde getiriyor. Araştırmalar gösteriyor ki, dijital erişim 2 katına çıktığında GSMH %6 büyüyor, işsizlik ise %8 düşüyor. Teknolojinin inovasyon, şeffaflık, insani gelişmeye katkısı da rakamlarla kanıtlanmış durumda. Teknoloji dönüşüm ve ilerleme demek. Şirketlerimizi, ekonomimizi, Türkiye’yi daha iyi noktalara taşımak için büyük bir fırsat var önümüzde. Çünkü mobil iletişimde dünyanın en iyi altyapılarından birine sahibiz. Biz bugün Türkiye’nin en güzel illerinden biri olan İzmir’e geleceğin dünyasını konuşmak için geldik. Teknolojik altyapı ve donanımızla 2020’de EXPO’ya ev sahipliği yapmayı hedefleyen İzmir’in hizmetindeyiz. EXPO 2020’yi Turkcell teknolojisi ile desteklemeye hazırız. Güzel İzmir’imiz, teknoloji ile cazibesine cazibe katacak. Bunun için iş dünyası ile el ele vererek var gücümüzle çalışacağız” dedi.

Müşterilerle buluşmak için yoğun etkinlik trafiği  

İzmir’e yaptığı pek çok yatırımın yanında bu kez de Teknoloji Zirvesi’ni İzmir’e taşıyan Turkcell, Türkiye’nin dört bir yanında 480 bin kurumsal müşteriye hizmet veriyor. Turkcell artan bir ivmeyle, sadece son bir yıl içinde kurumsal müşterilerine yönelik 83 etkinlik gerçekleştirdi. Şu ana kadar 5 kez gerçekleşen Teknoloji Zirvesi, Türkiye’nin dört bir yanında adım atmadık nokta bırakmamak hedefiyle yola çıkılan Akıllı Şirket Toplantıları, Liderler Platformu çatısı altında gerçekleştirilen Liderler Konferansı ve Liderler Buluşuyor etkinlikleri bugüne kadar 100.000 kurumsal müşteri ile Turkcell’i buluşturdu.

Şirketlere Akıllı Harita tanıtıldı   Turkcell Teknoloji Zirvesi’nde Bulut Bilişim teknolojileri, dijital dönüşüm ile e-devlet uygulamaları, Makineler Arası İletişim gibi geleceğin iletişim teknolojisi altyapıları ve bugünkü uygulamaları ele alındı. İlki 2010 yılında gerçekleştirilen ve bu sene İstanbul dışına taşınan zirvede Turkcell’in müşterilerine bir yenilik olarak sunduğu Akıllı Harita tanıtıldı.

Turkcell, Türkiye’de bir ilk olarak potansiyel müşteri kitlesinin yoğunluğunu sunduğu Akıllı Harita ile şirketlere verimlilik ve kârlılık artışı sağlayarak doğru iş planı oluşturma fırsatı yaratıyor. Şirketler ve kurumlar açısından doğru müşteriye doğru zamanda ulaşmanın büyük önem kazandığı günümüzde hizmete sunulan Akıllı Harita ile “müşteri neredeyse orada iş yapmak” mümkün hale geliyor. Şehrin yoğunluk haritası çıkarılıyor…

İl, ilçe, mahalle ve hatta mahalleden küçük birimler bazında; ister müşteri kitlesinin ister çeşitli kriterlerle daraltılmış hedef kitlenin gün içinde hangi yoğunlukta, nerede bulunduğunu gösteren Akıllı Harita; saha aktivitesi düzenleme, gezici ekip yönlendirme, billboard, yeni şube, mağaza, hastane, okul açma kararlarında şirketlere önemli bir veri kaynağı sağlıyor. Şirketler, Turkcell’li potansiyel müşterilerinin kitlesel mobil hareketlerini temel alabilecekleri gibi, kendi müşteri kitlelerinin gün içinde nerelerde yoğun olarak bulunduğunu da analiz edebiliyorlar.

Turkcell kurumsal satış ekibinin ziyareti sırasında imzalanan sözleşmenin ardından şirketler https://akilliharita.turkcell.com.tr sitesinden kullanıcı adı ve şifre ile Turkcell’in Akıllı Harita’sına ulaşabiliyor.

Yazar: TechnoLogic

TechnoLogic, Melih Bayram Dede yönetiminde yayınlanan, teknolojiyle ilgili haber ve yorumlara yer veren bir haber portalıdır. 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal ağ hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın