LED ekranlı tanıtımlar milyonlara ulaşıyor

İşletmeler artık yayaların dikkatini çekmek için açık havaya kurulan LED ekranlı tanıtımlara yöneliyor. “Geleceğe Taşıyan Dijital Çözümler” sunan Sistem 9 Medya İcra Kurulu Başkanı Kaan Akın, kurup yönettikleri LED ekrandaki reklam ve mesajları ayda 30 milyon kişiye ulaştırdıklarını söylüyor.

Günümüzün rekabetçi ortamı, her sektördeki şirketleri fark yaratıp rakiplerinin önüne geçecek adımları atmaya zorluyor. Bu noktada verilecek mesaj veya düzenlenen kampanyanın doğru zamanda, doğru yerde ve doğru mesajlarla verilmesi önem taşırken, açık havaya (outdoor) kurulan dijital reklamlar önem kazanıyor. Nitekim Reklamcılar Derneği bu yılın ilk yarısında açıkhava reklam mecrasının yüzde 8 büyüdüğünü açıkladı.

NBK Capital ile yapılan ortaklık sonrası şirket olarak İnteraktif Açıkhava Reklamları ve Kurumsal TV Sistemleri olmak üzere iki alana odaklandıklarını belirten Sistem 9 Medya İcra Kurulu Başkanı Kaan Akın, “Bunun ilk örneklerini Astoria AVM ile Metrocity AVM’nin ana girişlerine koyduk. Dev ekran uygulamalarımızla reklam verenleri İstanbul’un işlek caddelerinde ayda 30 milyon kişiye ulaştırıyoruz. Kesintisiz tanıtım imkânı sunan açıkhava interaktif LED ekran yatırımlarımızı daha da hızlandıracağız. Talep eden şirketlere benzin istasyonunda küçük bir ekrandan, işlek bir caddeye konan dev ekranlara kadar her bütçeye uygun esnek seçenekler sunabiliyoruz” diyor.

LED reklam mecralarının farkı

Açıkhava interaktif LED ekranlarda tekrarlanan hareketli mesajların, şirketlerin doğru konumlanıp markalarının pekiştirmesine ciddi katkılar sunduğuna dikkat çeken Akın, bu ekranların farklarını şöyle özetliyor: “LED ekranlarla, bulundukları yer ve mekâna bağlı olarak istenen mesajı verebiliyoruz. Hava, yol durumu, maç sonuçları, indirim kampanyaları, son dakika haberleri gibi hedef kitlelere yönelik mesajları ekranlara gerçek zamanlı olarak yansıtıyoruz. Ekranların dikkat çeken göz alıcı video ve grafiklerini de tek merkezden kolayca yönetiyoruz.”

İnteraktif LED ekranlardaki reklam fiyatlarının, radyo, televizyon ve internet gibi geleneksel mecralara kıyasla daha uygun olduğunu belirten Akın, “Bu durum şirketlerin maliyetlerini düşürüyor. Ayrıca ekranda sürekli tekrarlanan mesajlar tüketiciler üzerinde güçlü etkiler yaratıyor. Göze hitap eden Açıkhava LED Reklamlar tüketicinin satın alma dürtüsünü de teşvik ediyor” diyor.

İlginizi çekebilir:  Alman istihbaratı kendini savundu: Kimseyi öldürtmedik

LED ekrandaki reklamlara kaç kişinin baktığını, bakanların demografik yapıları ile ekrana bakma sürelerini ölçtükleri vurgulayan Akın “Reklamları kontrol ederek en çok izlenen saatlerde verilmek istenen içeriği ekranlara yansıtıyor, sonuçlarını da reklam verene raporluyoruz. Örneğin, reklamları kaç kişinin izlediğini ve bunların demografik özelliklerini belirleyebiliyoruz. Sistem 9 Medya olarak 2016 yılında İnteraktif LED Reklamları alanında da pazarın lideri olmayı hedefliyoruz.”

Yazıyı Oylayın

Yazar: Haber Merkezi

TechnoLogic, teknoloji odaklı bir haber portalıdır. Melih Bayram Dede yönetiminde 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal medya hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz. E-Posta: iletisim@technologic.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir