Markalara dijital pazarlama dersi

Özellikle son 5 yılda, dünyada ve Türkiye’de online dünyada köklü değişiklikler oluyor. Ticaretin seyri köklü değişimlere uğradı. Tüketiciler artık online. Örneğin Facebook’ta halen 30 milyonun üzerinde Türk kullanıcı kayıtlı ki, bu da nüfusun neredeyse %40’ına tekabül ediyor. Yine internet kullanıcıları ortalama 3 saatini Facebook’ta harcıyor. Online dünyadaki tüketici alışveriş yapmadan önce, büyük oranda Google’dan araştırma yapıyor, fiyat ve hizmetleri kıyaslıyor. Bir çok ünlü fikirlerini ilk önce Twitter’da aracısız olarak açıklıyor. Şirketler de bu gelişmelere paralel olarak tüketicilere online mecralarda dokunmak ve bu mecralara uygun stratejiler geliştirmek zorunda…

Online pazarlamanın ülkemizde son yıllarda hızla büyümesi ile beraber şirkeler, online iş yapış biçimlerine ve online pazarlamaya yönelmeye başladı. Bunun sonucu olarak, kendi bünyelerinde yetkin personeller barındırma ihtiyacı hissediyorlar…

İşte bu ihtiyacı geçen yıl fark eden Dijital Akademi, online pazarlama temalı bir dizi uzmanlık eğitimleri düzenledi ve bu yıl da eğitim sayısı ve kapsamını arttırarak eğitimler vermeye devam ediyor. Konuyla ilgili eğitim direktörü ve Dijital Akademi kurucusu Volkan İnanç şunları kaydetti:

“Geçtiğimiz yıl yaptığımız eğitimler, şirketlerden yoğun ilgi gördü. Çünkü şirketler kendi içlerinde online pazarlamanın özelliklerini bilen uzmanları bulmakta güçlük çekiyor. Üniversitelerin bu konuda eğitimleri yetersiz olunca, bu konunun uzmanları ancak uzun yıllar sektör deneyimleri kazanarak yetişebiliyor. Bu da yetkin kişilerin pazarda az olması sonucunu doğuruyor. Biz Dijital Akademi olarak, sektörün uzmanları ve geniş kapsamlı bir müfredat ile bu açığı kapatmayı hedefliyoruz.”

Bu yıl açılacak programın adı “Digital Hero – Dijital Pazarlama Programı”. Program 8 hafta sonu toplamda 16 günlük bir program. Program içeriğinde yok yok. Web sitesi yapımı, ajans işleyişi, arama motoru pazarlama (SEM), sosyal medya pazarlama, e-ticaret, mobil pazarlama, e-posta pazarlama, affiliate pazarlama, dijital medya satın alma ve planlama, web sitesi kullanılabilirliği, hukuk ve girişimcilik konuları ele alınacak. Programa Bilginet, Rabarba, C-Section, MoreClick, Klinik, VenividiSEO, Reklamstore, Arpanet ve Tunada gibi sektörün önemli firmaları destek veriyor. Eğitim süresince 20 den fazla eğitmen ve konuklar eğitime katılacak. Eğitim sonunda katılımcılara dijital akademi tarafından sertifika verilecek.

İlginizi çekebilir:  Turkcell Superonline avantajlı konuşturuyor

Eğitim hakkında detaylı bilgi almak için “https://dijitalakademi.com.tr/egitim/dijital-pazarlama-programi ” adresini ziyaret edebilirsiniz.

Yazıyı Oylayın

Yazar: Haber Merkezi

TechnoLogic, teknoloji odaklı bir haber portalıdır. Melih Bayram Dede yönetiminde 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal medya hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz. E-Posta: iletisim@technologic.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir