Online alışverişte kadınların ilk tercihi Hepsiburada.com

Türkiye’nin en büyük izinli veritabanına sahip online araştırma şirketi DORinsight tarafından Campaign Türkiye için yapılan “Kadın Tüketici Değerlendirmeleri Araştırması” Şubat ayında online olarak gerçekleştirildi.

62 ilden, 18 yaş ve üzeri 878 kadın tüketicinin katıldığı araştırmaya göre; online alışverişte kadınların ilk ziyaret ettiği site “Hepsiburada.com” oldu.

Araştırmaya katılan kadınların % 21’i  online alışverişlerde Hepsiburada.com’u  ziyaret ediyor. Bunu %19 ile Markafoni, %15 ile Trendyol, %13 ile Gittigidiyor takip ediyor. Morhipo %7, Limango ise %5’lik oranlara sahip.

Yaş ilerledikçe Hepsiburada’nın ilk tercih olma oranı artıyor. Ayrıca, Markafoni 25-34 yaş arası, Trendyol 18-34 yaş arası, Limango ise ağırlıklı olarak 35-44 yaş arası tarafından ağırlıklı olarak tercih ediliyor.

Yazar: TechnoLogic

TechnoLogic, Melih Bayram Dede yönetiminde yayınlanan, teknolojiyle ilgili haber ve yorumlara yer veren bir haber portalıdır. 2012 Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal ağ hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın