Online alışverişte kadınların ilk tercihi Hepsiburada.com

Türkiye’nin en büyük izinli veritabanına sahip online araştırma şirketi DORinsight tarafından Campaign Türkiye için yapılan “Kadın Tüketici Değerlendirmeleri Araştırması” Şubat ayında online olarak gerçekleştirildi.

62 ilden, 18 yaş ve üzeri 878 kadın tüketicinin katıldığı araştırmaya göre; online alışverişte kadınların ilk ziyaret ettiği site “Hepsiburada.com” oldu.

Araştırmaya katılan kadınların % 21’i  online alışverişlerde Hepsiburada.com’u  ziyaret ediyor. Bunu %19 ile Markafoni, %15 ile Trendyol, %13 ile Gittigidiyor takip ediyor. Morhipo %7, Limango ise %5’lik oranlara sahip.

Yaş ilerledikçe Hepsiburada’nın ilk tercih olma oranı artıyor. Ayrıca, Markafoni 25-34 yaş arası, Trendyol 18-34 yaş arası, Limango ise ağırlıklı olarak 35-44 yaş arası tarafından ağırlıklı olarak tercih ediliyor.

Yazıyı Oylayın
İlginizi çekebilir:  Türkiye'nin fiber altyapısı Metaverse için yeterli mi?

Yazar: Haber Merkezi

TechnoLogic, teknoloji odaklı bir haber portalıdır. Melih Bayram Dede yönetiminde 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal medya hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz. E-Posta: iletisim@technologic.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir