Ortadoğu’nun en büyük bankası QNB İnnova’yı tercih etti

Ortadoğu’nun en büyük bankası Qatar National Bank (QNB), sadakat programı olarak İnnova’nın PayFlex Loyalty çözümünü tercih etti. Firmaya özel olarak geliştirilen program sayesinde QNB, sadık müşteri sayısını artırmayı hedefliyor.

İnnova’nın tamamen Türk mühendisleri ile geliştirdiği müşteri sadakat programı PayFlex Loyalty, Türkiye sınırlarını aşarak, dünyada birçok ülkenin bankacılık, telekomünikasyon ve perakende sektörlerinde çözüm ortağı haline geldi. Son olarak Ortadoğu’nun en büyük bankası Qatar National Bank (QNB), elektronik müşteri sadakat programında İnnova’nın PayFlex Loyalty çözümünü tercih etti.

25 ülkede faaliyet gösteren ve bölgede lider konumda bulunan QNB, Mayıs ayında Bloomberg’in “Dünyanın En Güçlü Bankaları” listesinde 1. sırada ilan edilirken, aynı dönemde Euromoney tarafından bu yıl 9. kez “Katar’ın En İyi Bankası” seçildi.

PayFlex Loyalty platformu üzerine kurulan ve banka için özel olarak geliştirilen “Life Rewards” sadakat programı, QNB’nin, çıtayı yükseltmesine katkı sağlıyor. Bölgedeki mevcut banka sadakat programlarının çok üzerinde bir kapsama sahip olan sistemde müşteriler, harcamaları ve banka servisi kullanımları üzerinden Life Rewards puanları kazanıyor. Biriken puanlar ise; banka hizmetlerinde, anlaşmalı mağazalardaki alışverişlerde, fatura ödemelerinde veya uçuş mili olarak kullanılabiliyor.

İnnova Genel Müdürü Aydın Ersöz, Ortadoğu’da sadakat programı kavramının yeni yeni oturmaya başladığını ve bölgede, bu konuda Türkiye’deki uygulamaların örnek alındığını söyledi. Özellikle Ortadoğu’nun kendileri için önemli bir pazar olduğuna işaret eden Ersöz bu pazarda; petrol, üretim, kamu, hizmet gibi sektörlerde de büyük potansiyel bulunduğunu ve bu fırsatları değerlendirmek için bölgedeki pazarlama faaliyetlerine ağırlık verdiklerini belirtti. İnnova’nın kurulduğu günden bu yana geliştirdiği çözümleri 3 kıtada 28 ülkeye ihraç ettiğini ifade eden Ersöz, pazarlarını daha da genişletmek için çalışmalarına devam ettiklerini kaydetti.

Türkiye’den dünyaya Müşteri Sadakat Programı

İlginizi çekebilir:  11Sight ile firma ve müşteri arasında anında görüntülü iletişim

QNB’nin PayFlex Loyalty’yi tercih etme nedenleri arasında, İnnova’nın sadakat çözümleri konusundaki uzmanlığı ile Türkiye’deki ve yurtdışındaki büyük ölçekli kuruluşlarda elde ettiği başarılı tecrübeler geliyor.

İnnova’nın müşteri sadakat programını Türkiye sınırlarının ötesinde ihraç ettiği ülkeler arasında Suudi Arabistan, Cezayir, Lübnan, Ukrayna gibi çeşitli ülkeler bulunuyor. Örnek olarak; Ortadoğu’nun en büyük Telekom operatörü olan Saudi Telecom Company (STC), 16 milyon abone ve 2400 anlaşmalı mağaza ile Ortadoğu’nun en büyük sadakat projesi Qitaf’da müşteri sadakat programını daha verimli hale getirmek için, 2008 yılından bu yana PayFlex Loyalty’yi kullanıyor.

Müşterilerine sundukları sadakat programı altyapısı PayFlex Loyalty ürünlerini kullananlar arasında Cezayirli GSM operatörü Nedjma ile Ortadoğu’nun ve Lübnan’ın önde gelen bankalarından BankMed de yer alıyor. Nedjma, bu programda müşteri segmentini ön plana çıkartıp, segment odaklı kampanya ve promosyonlar sunuyor. Bu kapsamda Nedjma, operatör bayilerinde periyodik olarak düzenleyeceği segment bazlı indirimlerin yanı sıra CRM’de de sadakat müşterilerine öncelik tanıyabiliyor. BankMed’in, perakende sektöründe başı çeken şirketlerinden Azadea Group ile yaptığı anlaşma neticesinde 2012 yılının başında devreye alınan, Azadea Hediye Kart (Qanz Card) programı ise Azadea’nın Lübnan, Birleşik Arap Emirlikleri, Suudi Arabistan, Katar, Kuveyt, Bahreyn, Mısır ve Ürdün’de yer alan 453 mağazasında kullanılıyor.

Yazıyı Oylayın

Yazar: Haber Merkezi

TechnoLogic, teknoloji odaklı bir haber portalıdır. Melih Bayram Dede yönetiminde 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal medya hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz. E-Posta: iletisim@technologic.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir