Pardus çağrı merkezi kuruluyor

TÜBİTAK ULAKBİM bünyesinde geliştirilen açık kaynak kodlu işletim sistemi Pardus hakkında destek olarak çağrı merkezi kuruluyor.

ALO Pardus adlı verilen hizmet çerçevesinde kurumsal son kullanıcılara hizmet verilmesi planlanıyor. Pardus web sitesinde yer alan bilgilere göre, merkez aşağıdaki hedeflere yönelik çalışmalar yapacak:

  • Son kullanıcı problemlerine hızlı çözüm getirmek
  • Pardus kullanıcılarının ihtiyaçlarını ve beklentileri anlamak
  • Kullanıcılardan geri besleme alabilmek
  • Kullanıcılarla Pardus arasında sadakat/güven bağı kurabilmek
  • Yapılacak Ar-Ge çalışmalarına ve diğer geliştirmelere yön verebilmek
  • Kullanıcı memnuniyetini artırmak.

Çağrı merkezi 7/24 esasına göre çalışacak, ilk karşılamada problem çözülmez ise problem daha uzman personele iletilecek. Ayrıca, karşılaşılan problemler ve çözümleri portal üzerinden yayınlanarak/güncellenerek problem ağacı ve çözüm veri tabanı oluşturulacak.

Yazar: TechnoLogic

TechnoLogic, Melih Bayram Dede yönetiminde yayınlanan, teknolojiyle ilgili haber ve yorumlara yer veren bir haber portalıdır. 2012 Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal ağ hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın