Turkcell Global Bilgi, Belarus’ta yeni merkezine taşındı

Türkiye’nin lider müşteri ilişkileri yönetim merkezi Turkcell Global Bilgi, 2010 yılında Belarus’un Minsk şehrinde açtığı çağrı merkezini, yeni binasına taşıyarak müşterilerine hizmet vermeye devam ediyor. Yurt dışında yatırımı olan ilk ve tek Türk çağrı merkezi Turkcell Global Bilgi, Belarus’taki merkezinde engellilere sunduğu iş imkanları ile de önemli bir sosyal sorumluluk projesine imza atıyor.

Toplam 150 çalışanı ile müşterilerine inbound, outbound, back-office müşteri hizmetlerinin yanı sıra web-chat, e-mail ve sosyal medya kanallarının yönetimini sağlayan Turkcell Global Bilgi’nin Belarus’taki merkezi, ülkedeki ilk dış kaynak çağrı merkezi olma özelliğine sahip.  %21’i üniversite, %70’i ön lisans,  %9’u lise mezunu olan çağrı merkezi çalışanlarının %84’ü ise kadınlardan oluşuyor.

Turkcell Global Bilgi’nin Yurtdışı İş Geliştirme Direktörü Vildan Çal Özel konuyla ilgili; “2010 yılında Belarus’ta hizmete giren çağrı merkezimizde, gösterdiğimiz üstün performans sonucunda güzel işlere imza attık ve telekom sektöründe müşteri hizmetlerine yepyeni bir soluk ve yaklaşım getirdik. Yurt içindeki çalışmalarımız ışığında elde ettiğimiz tecrübeler, yurt dışında çok kısa bir zaman içerisinde söz sahibi olmamızı sağladı. Şu an Ukrayna’da 4, Belarus’ta 1 olmak üzere 5 lokasyonumuz bulunuyor. Ayrıca geçtiğimiz aylarda Rusya’da açtığımız ofisimiz ile Rusya’daki müşteri portföyümüzü hızla büyütüyoruz. Yurt dışında yatırım gerçekleştiren ilk ve tek Türk çağrı merkezi olarak ülkemizi en iyi şekilde temsil ediyoruz. Önümüzdeki dönemde yine bu coğrafyada yatırımlarımıza devam edeceğiz.” dedi.

Yazar: TechnoLogic

TechnoLogic, Melih Bayram Dede yönetiminde yayınlanan, teknolojiyle ilgili haber ve yorumlara yer veren bir haber portalıdır. 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal ağ hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın