Turkcell Global Bilgi’ye büyük ödül

Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en prestijli organizasyonlarından ContactCenterWorld.com’un düzenlediği ve sektörün en iyilerinin belirlendiği “2014 Top Ranking Performers” ödüllerinde Turkcell müşterilerine sunduğu müşteri hizmetleri ile “En İyi Müşteri Deneyimi ve Uygulaması” kategorisinde dünya birincisi oldu.

ABD’nin Las Vegas kentinde düzenlenen ödül töreninde, Asya Pasifik, EMEA ve Amerika kıtası birincileri dünyanın en iyisi olmak için yarıştı.

Turkcell Global Bilgi “En İyi Müşteri Deneyimi ve Uygulaması” kategorisindeki birinciliği, sunduğu çalışma koşulları ve gelişim olanaklarıyla çalışan memnuniyetini artırması, bu memnuniyetle birlikte müşteriye verilen hizmet kalitesini yükseltmesi ve sektörün en yüksek müşteri memnuniyetini yakalayan şirketi olması sebebiyle elde etti.

Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan konu ile ilgili yaptığı açıklamada; “Müşteri deneyiminde devrim niteliğindeki yeni teknolojileri yakından takip ediyor ve yeni nesil müşteri yönetiminde inovatif çözümler geliştiriyoruz. Bu anlayışla 34 milyondan fazla Turkcell’liye hizmet ediyor, ihtiyaçlarına özel çözümlere istedikleri kanaldan ulaşmalarını sağlıyoruz.” dedi.

Yazıyı Oylayın
İlginizi çekebilir:  Avea’dan Nokia Network çözümleriyle 4G yatırımı

Yazar: Haber Merkezi

TechnoLogic, teknoloji odaklı bir haber portalıdır. Melih Bayram Dede yönetiminde 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal medya hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz. E-Posta: iletisim@technologic.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir