TurkNet, taahhüt mecburiyetine son verdi

Kurulduğu 1996 yılından bugüne sektörde birçok ilke imza atan TurkNet, telekom sektöründe ezberleri bozacak “Özgür İletişim” anlayışını bir basın toplantısı ile tanıttı.

Online abonelik imkanı tanıyan ilk telekom operatörü olan TurkNet, aynı zamanda 2012 yılında internet+telefon paketini/ikili oyunu sunan ilk operatör de olmuştu. 2014 yılında ise paketlerini yalın, anlaşılır bir şekilde tüketicilerin ihtiyaçlarına göre sade, orta ve şekerli olarak üç pakete indirmişti. Şimdi ise sektör içinde büyük bir adım atarak, tüm bireysel tüketicileri kucaklayan “Özgür İletişim’’ adı altında tek bir sistem oluşturdu.

TurkNet, “Özgür İletişim” ile bireysel tüketicilerin ev içi iletişim ihtiyaçlarını tek ve net bir paket içerisinde, “her şey dahil” mantığıyla fazlasıyla karşılıyor, hem de bunu abonelerini taahhüt vermeye mecbur bırakmadan yapıyor. TurkNet, bu sistem ile müşterilerinin, dilediği an vazgeçebilme özgürlüğüne ne kadar değer verdiğini de ortaya koyuyor. “Özgür İletişim”le TurkNet, 150 GB AKN’li, hızlı, sınırsız internet, evden yurtiçi, yurtdışı, GSM ayrımı olmaksızın her yöne 1000 dakika konuşmayı ayda 59.99 TL’lik iddialı bir fiyat ile tüketicilerine sunuyor.

Basın toplantısında bir sunum yapan TurkNet Genel Müdürü Cem Çelebiler şunları söyledi:

“Bu yeni yaklaşımımızda ana odağımız tüketicilerin beklentileri oldu. Beklentilere kulak verdiğimizde, yüksek hızlı internetin ancak yüksek AKN ile bir anlam ifade edebileceğini anladık. Telefon tarafında ise tüketicilerin günün belli saatlerinde, sadece belirli yönlere arama yapabiliyor olmaktan memnun olmadıklarını fark ettik. Üstelik karma karışık seçenekler içinden neredeyse tesadüfen seçtikleri, ihtiyaçlarını tam olarak karşılamayan hizmetleri/paketleri, uzun süre kalmayı taahhüt etmeden alamamaları da, tüketicilerin canını en fazla sıkan konuydu.

Daha memnun kalacakları hizmetlere geçiş yapmak istediklerinde ise bu, onlara ek ücret olarak geri dönüyordu. Bu nedenle; ezberbozan, yenilikçi, motive, fark yaratan TurkNet çalışanlarıyla hep birlikte, tüm bu kısıtlamalara özgürlük getiren, içi dopdolu “her şey” dahil, Özgür İletişim paketimizi tüketicilerin beğenisine sunduk. Özgür İletişimle, tüketicilerimize, onların ihtiyaçlarını tek pakette, tek faturada ve fazlasıyla karşılayacağımızı, yalın ve net olacak faturalarında, onlara ek bedeller ödetmeyeceğimizi taahhüt ediyoruz. Bunun karşılığında ise onlardan herhangi bir taahhüt istemiyoruz.

İlginizi çekebilir:  Facebook, Sanal Gerçeklik Uygulaması Spaces’i tanıttı

Bizim satış mağazamız, ofislerimiz yok. Yüksek operasyonel maliyetlere katlanmıyoruz. Bağımsızız. Yurtdışından talimat seklinde gelen bir iş modelimiz yok. Çeviğiz. Enerjimizi, kendimizin tasarladığı ve halihazırda kullandığımız bilgi teknolojisi sistemlerini geliştirmeye, tüketici odaklı, özgün çözümler yaratmaya harcıyoruz. Biz yeni nesil Telekom operatörüyüz. Türkiye’nin ve hatta dünyanın en iyi okullarından mezun, internet çağını ve internette iş yapma şekillerini benimsemiş, sektörün ezberlerine bağlı olmayan, yaratıcı, çalışkan ve dinamik bir ekibiz.

Buna uygun olarak da, tüketicilerimize sunduğumuz abonelik modelimiz de yeni nesil, tamamıyla online. Tüketicilerin Özgür İletişim’den yararlanmak için tek yapmaları gereken, websitemiz www.turk.net‘teki online abonelik kanalımızdan sadece 3 adımda abone olmaları ve abonelik evrakını bize ulaştırmaları. Bizde her şey bu kadar yalın ve net. Yani her şey olması gerektiği gibi.

Bu yeni yaklaşımımız aynı zamanda bizim değerlerimizi ve inançlarımızı da temsil ediyor. Böyle olması gerektiğine inanıyoruz ve bu inancımızı hayata geçiriyoruz. Tüketici alışkanlıklarını şekillendiren diğer operatörlerin yaklaşımlarından farklı bir yaklaşım öne sürdüğümüzün ve bu alışkanlıkların da kolay değişmediğinin farkındayız. Bunun sonuçlarını ilerleyen zamanlarda hep birlikte göreceğiz.”

TurkNet, son 1,5 yılda pazar payını iki kat, cirosunu %51 yükseltti. Sunduğu cazip fiyatlar ve kaliteli hizmet ile bireysel abone sayısını 2014’e kıyasla neredeyse 3 katına çıkararak 170 binin üzerine ulaştırdı. TurkNet müşterilerine sunduğu ilkler ve yeniliklerle sektöre örnek olup, adil rekabetle vatandaşlara uygun maliyetli, en yüksek kalitede hizmet sunmayı amaçlıyor. Radikal hamlelerle, şirket karının önüne müşteri memnuniyetini koyarak, hiç yapılmamışı yapıyor ve ezberleri bozuyor.

Yazıyı Oylayın

Yazar: Haber Merkezi

TechnoLogic, teknoloji odaklı bir haber portalıdır. Melih Bayram Dede yönetiminde 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal medya hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz. E-Posta: iletisim@technologic.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir