Uyumsoft, İzmir’de ofis açıyor

Yazılım ve danışmanlıkta ülkemizin lider firması Uyumsoft Bilgi Sistemleri ve Teknolojileri AŞ, Mayıs 2014 tarihi itibariyle, İzmir’de ofis açıyor. Merkez ofisi Yıldız Teknik Üniversitesi (YTÜ) Teknopark’ta yer alan Uyumsoft’un, Ankara’da Cyberpark Teknoloji Geliştirme Bölgesi ve Bakü Caspian Plaza’daki ofislerine; Mayıs ayı itibariyle İzmir Bayraklı Tower’daki 4. şubesi ekleniyor.

Uyumsoft İzmir ofisinin, Bursa’dan Antalya’ya kadar uzanan geniş bir bölgeye ve bu bölgedeki binlerce ticari işletmeye hizmet vermesi planlanıyor. Sahip olduğu geniş ürün yelpazesi ve e-dönüşüm süreçlerindeki aktif rollerini, bölgedeki firmalara daha yakından vermeyi planlayan Uyumsoft, bölgedeki bilişim ve e-dönüşüm süreçlerinin yeniden şekillenmesi ile ürün ve hizmet kalitesinin üst düzeye ulaşmasını hedefliyor.

45 sektörde, bin 500 müşteriye hizmet veriyor

Uyumsoft AŞ, 18 yıldır yurtiçi ve yurtdışında; otomotiv, makine, gıda, lojistik, tekstil gibi 45 farklı sektörde bin 500’e yakın özel sektördeki firmaların; ERP, CRM, İş Zekası gibi bilgi teknolojileri altyapısını kurarak yönetmek ile e-Fatura, e-Arşiv, e-Defter, KEP gibi e-Dönüşüm projelerinin merkezinde yer almaya devam ediyor. Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Merkezi Sicil Kayıt Sistemi (MERSİS), Esnaf Bilgi Sistemi (ESBİS), Hal Kayıt Sistemi (HKS), Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı Ar-Ge Portalı gibi projeleri başarıyla yürüterek Türk ticari hayatının merkezinde yer alan Uyumsoft firması; ISO 9001, ISO27001, ISO 22301, ISO 10002, ISO 20000, ISO 22301 sertifikalarına sahip olan yazılım sektörünün güvenilir ve lider firmasıdır.

Her 10 müşteriden 7’si, tavsiye üzerine geliyor

Uyumsoft’un her 10 müşterisinden 7’sinin tavsiye üzerine geldiğini kaydeden Uyumsoft Bilgi Sistemleri ve Teknolojileri AŞ Genel Müdürü Hüseyin Şahin şunları söyledi: “Her bir şirketin ihtiyacına özgü, butik çözümler sunuyor olmamız, bizi farklı kılıyor. Kurulduğumuz 1996 yılında çalışmaya başladığımız firmalar, şuan bizimle çalışmaya devam ediyor. Çalıştığımız, her 10 müşterimizden 7’si tavsiye üzerine geliyor. Başarımızın en önemli nedenlerinden birisi de; ‘müşteri memnuniyeti’ sözünü klasik bir söylemden çıkartıp, başarıyla hayata geçiriyor olmamızdır” şeklinde konuştu.

Yazıyı Oylayın
İlginizi çekebilir:  Devlet başkanlarının üçte ikisi Twitter’da

Yazar: Haber Merkezi

TechnoLogic, teknoloji odaklı bir haber portalıdır. Melih Bayram Dede yönetiminde 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal medya hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz. E-Posta: iletisim@technologic.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir