Vestel, Diyarbakır’da Merkez Servis açtı

Vestel, satış sonrası hizmetlerini mükemmelleştirme hedefiyle başlattığı Merkez Servis projesine Diyarbakır’la devam ediyor.

Vestel açıklamasına göre, Vestel, satış sonrası hizmet kalitesini yükseltmek amacıyla 9 milyon lira yatırım ile “Merkez Servis” projesini hayata geçirdi. Vestel Diyarbakır Merkez Servisi, yetkili servislerin çözemediği sorunları devralıp hızlı bir şekilde çözüme kavuşturmanın yanı sıra yetkili servis çalışanlarının eğitimlerinden, sosyal medyada şikayet yönetimine kadar çok geniş bir yelpazede faaliyet gösteriyor.

Vestel, Diyarbakır’da 860 metrekare alana sahip merkez servisinde alanında uzman 11 çalışanıyla hizmet veriyor. Diyarbakır’da yeni açılan merkez servis Diyarbakır yetkili servislerinin yanı sıra Mardin, Batman, Şırnak, Malatya, Elazığ, Bingöl, Siirt, Muş ve Tunceli illerindeki yetkili servislerden de sorumlu olacak.

Vestel Müşteri Hizmetleri Genel Müdürü Dr. Tarkan Tekcan konuya ilişkin açıklamasında, Merkez Servis projesinin hayata geçtiği ilk illerden birinin Diyarbakır olduğunu vurgulayarak şunları ifade etti:

“Merkez servisler, yetkili servislerin hizmet kalitesini sürekli denetim altında tutarak onların çözüm oluşturmada zorlandıkları noktalarda anında devreye giriyor. Böylece  çözüm  sürecini hızlandırıyorlar. Örneğin merkez servislerde daha geniş yedek parça depo alanları bulunduğundan daha büyük stoklarla çalışıyorlar.

Böylece müşterilerin bekleme süresi kısaltılıyor. Müşterilerimizin hayatını kolaylaştıracak Merkez Servis uygulamamızdan Diyarbakır’da ve çevre illerde yaşayan kullanıcılarımızın oldukça memnun kalacağına inanıyoruz. Merkez servis yaklaşımımızda da görüleceği gibi, artık satış sonrasında yaratılan hizmetlerde müşterimizin en az eforu harcayarak çözüme ulaşabileceği yaklaşımları hayata geçiriyoruz.”

Verilen bilgiye göre, Merkez Servis çalışanları Vestel kullanıcılarını evinde ziyaret ediyor. Kullanıcılarının istek ve ihtiyaçlarına kısa sürede yanıt vermeyi hedefleyen Vestel, müşteri ziyaretlerini ve ürün memnuniyet anketlerini merkez servisler aracılığıyla gerçekleştiriyor. Müşteri ziyaretleri ve telefon görüşmeleri ile yapılan anketlerle müşterilerin ürün ve hizmetler hakkındaki görüşleri kısa zamanda öğrenilebiliyor. Vestel bu uygulamayla kullanıcıların geçmiş dönemlerde aldığı hizmetlerle ilgili bilgi alarak, kullanıcılarının olumsuz deneyimlerini olumluya çevirme yönünde çalışmalar da yürütüyor.

Yazar: TechnoLogic

TechnoLogic, Melih Bayram Dede yönetiminde yayınlanan, teknolojiyle ilgili haber ve yorumlara yer veren bir haber portalıdır. 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal ağ hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın