Vestel’e şikayet yönetiminde en iyi marka ödülü

Vestel, Marketing Türkiye Dergisi, Marketing Management Institute, Şikayetvar.com ve Method Research Company işbirliğiyle düzenlenen A.L.F.A. Awards’da beyaz eşya kategorisinin birincisi oldu. Şikayetlere dönüş süresi ve müşterilerden alınan teşekkür oranları baz alınarak yapılan değerlendirme sonucu Vestel, şikayet yönetiminde kendi kategorisinde en iyi marka seçildi.

İnteraktif Pazarlama Zirvesi kapsamında düzenlenen ödül töreninde Vestel Müşteri Hizmetleri Genel Müdürü Dr. A. Tarkan Tekcan, ödülünü Marketing Türkiye Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Günseli Ocakoğlu’ndan aldı.

Tekcan, törende yaptığı konuşmada şunları ifade etti: “Bu ödülle buluşmak çok güzel. Vestel Müşteri Hizmetleri olarak hedeflerimiz memnuniyetin de ötesinde… Her zaman beklentileri memnuniyete, memnuniyeti de teşekküre ulaştırma gayesiyle çalıştık. Bu ödül bizim için çok değerli. Vestel’in müşterilerine satış sonrası hizmetlerde verdiği önemi simgeliyor.”

Ödül için takım arkadaşlarına da teşekkür eden Tekcan, “Yurt genelinde hedefimize ortak olan yetkili servislerimiz var. Hep birlikte samimiyet içinde yaklaşımlar oluşturup bize tüm platformlardan ulaşan çağrıları teşekkür ile sonuçlandırabilmek için çaba harcıyoruz. Bu ödül de bunun bir neticesidir. İlerisi için daha da heveslendirici bir teşvik oldu” diye konuştu.

Vestel, A.L.F.A. Awards ödülüne 10 farklı sektörde, 15 ayrı kategoride 250’den fazla marka arasından yapılan değerlendirme neticesinde layık görüldü.

Yazar: TechnoLogic

TechnoLogic, Melih Bayram Dede yönetiminde yayınlanan, teknolojiyle ilgili haber ve yorumlara yer veren bir haber portalıdır. 2012 Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal ağ hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın