Vodafone FreeZone’lulara Aras Kargo’dan yüzde 30 indirim

Vodafone FreeZone ile Aras Kargo iş birliğiyle hayata geçen ve 15 Aralık’a kadar sürecek olan kampanya kapsamında, Vodafone FreeZone’lular kargo ve gönderim ihtiyaçlarını yüzde 30 indirimle karşılayabilecek.

Vodafone açıklamasına göre, Aras Kargo iş birliği ile gerçekleştirilen kampanyadan yararlanmak isteyen Vodafone FreeZone’lular ARAS yazıp 6666’ya SMS göndererek veya akıllı cihazlarına ücretsiz yükleyebilecekleri Vodafone Avantaj Cepte uygulamasına tıklayarak kampanya şifresini alabiliyor.

Şifreyi Aras Kargo şubelerine bildiren Vodafone FreeZone’lular, tüm gönderimlerini anında yüzde 30 indirimli yapabilecek.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Ender Buruk, kampanya ile özellikle üniversitelerin açılış döneminde öğrencilere taşıma kolaylığı sağlayacaklarını belirtti.

Vodafone Türkiye olarak abonelerin gerçek ihtiyaçlarını tespit ederek bunları tam olarak karşılayan yenilikçi ürün ve hizmetler geliştirme hedefiyle çalıştıklarını ifade eden Buruk, her segmentin beklentisinin farklı olduğundan hareketle 25 yaş ve altı gençlerin ihtiyaçlarına uygun avantajlar yaratmak üzere Mayıs 2011’de Vodafone FreeZone markasını hayata geçirdiklerini vurguladı.

Buruk, Vodafone FreeZone ile daha fazla özgürlük alanları oluşturarak gençlerin kendi çizdiği özgürlük yolculuğunda onlara yol arkadaşı olmayı hedeflediklerini aktardı. Özgürlük alanı oluştururken, kurdukları güçlü marka iş birlikleri ile de gençlerin masraflarını azaltarak bütçelerine katkı sağlamayı hedeflediklerini dile getiren Buruk, şunları kaydetti:

“Avantajlı tarifeler, akıllı telefon fırsatları, gençlerin sosyal hayatlarında en sevdikleri ve en çok vakit ayırdıkları aktiviteleri de içine alan birçok alanda onlara desteğimizi sürdürüyor, içlerinden geldiği gibi, özgürce yaşamaları için sunacağımız fırsatları yakalamaları için gençleri Vodafone FreeZone’un özgür dünyasına davet ediyoruz.”

Aras Kargo Ticari Genel Müdür Yardımcısı Murat Erkin Küçük ise Aras Kargo’nun vizyonunda müşterilerin mutluluğuna odaklanmış bir hizmet anlayışı olduğunu vurguladı. Bu kapsamda yaptıkları işlerden bir tanesinin de her yıl özellikle okula dönüş döneminde artan kargo ve gönderim ihtiyaçları için öğrencilere yönelik indirimler uygulamak olduğunu anlatan Küçük, “Hizmetlerimizi oluştururken, bizimle paralel bakış açısına sahip markalarla da fırsat yaratan kampanyalar üretiyoruz. Bu anlamda, Vodafone’un gençlik segmentiyle hayata geçirdiğimiz kampanya oldukça yoğun ilgi gördü ve devamına karar verildi.” ifadelerini kullandı.

Yazıyı Oylayın
İlginizi çekebilir:  Amazon Web Services iki yeni bölge merkezi açıyor

Yazar: Haber Merkezi

TechnoLogic, teknoloji odaklı bir haber portalıdır. Melih Bayram Dede yönetiminde 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal medya hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz. E-Posta: iletisim@technologic.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir