Vodafone Önce Kadın İlan Servisi’ne yoğun ilgi

Kadın İlan Servisi”ne mayıstan itibaren verilen ilan sayısı 2 bin 500’e ulaştı. Vodafone açıklamasına göre, “Teknoloji Hayatın Hizmetinde” vizyonu doğrultusunda hareket eden Vodafone, kadınların işgücüne katılımı için verdiği desteğe devam ediyor.

Vodafone’un sosyal iş modeli olarak tasarladığı “Vodafone Önce Kadın” programı, kadınların sadece iletişim ihtiyaçlarını karşılamakla kalmayıp aynı zamanda onların ekonomiye katılım ve girişimcilik fırsatlarından faydalanması için ürün ve servisleri Türkiye’de ilk kez tek çatı altında topluyor.

Program kapsamında Sahibinden.com işbirliğiyle hayata geçen “Vodafone Önce Kadın İlan Servisi” ile kadınlar, el emeği ürünlerini tek bir SMS veya MMS ile sanal pazara taşıyor. Ücretsiz servisle Sahibinden.com’un Önce Kadın mağazasında ürünler herhangi bir aracıya gerek duymadan pazarlanabiliyor.

Kadınlar, el emekleriyle ürettikleri ürünlerinin fotoğraflı ilanlarını 2488’e ücretsiz gönderiyor. İlanlar, Türkiye’nin en büyük e-ticaret platformlarından Sahibinden.com’daki Vodafone Önce Kadın Mağazası’nda yayımlanıyor.

Servise ilan veren kadınlarla ve servisi ziyaret edenlerle yapılan araştırmaya göre “Vodafone Önce Kadın Mağazası”na mayıs 2013’ten bu yana 2 bin 500’e yakın ilan verildi.

Bu dönemde mağazanın tekil ziyaretçi sayısı 210 bine ulaşırken, tüm ilanların görüntülenme sayısı 1,3 milyondan fazla oldu. Servisi kullanıp, yakınlarına tavsiye eden kadın oranı yüzde 90 olarak gerçekleşti. Servis sayesinde satış yapan kadınlar, tek bir SMS ile ortalama 101 liralık gelir elde etti.

En çok ilan verilen 3 kategori sırasıyla, el işi ve sanat, yiyecek ve içecek ile ev ve dekorasyon ürünleri oldu. En çok ilan veren iller ise İstanbul, Bursa ile Konya-İzmir olarak sıralandı. İlan verilen ürünlerden en ucuzu 50 Kuruş ile yiyecek mamulleri olurken, en pahalı ürün 50 bin liralık fiyatıyla yağlıboya üzerine el nakışı tablo oldu. Verilen ilanların yüzde 40’ı, fiyatı 20 lira ve altındaki ürünlerden oluştu.

İlginizi çekebilir:  Vodafone, 5G hizmetini laboratuvarda test etti

Açıklamada görüşlerine yer verilen Vodafone Türkiye Pazarlama İletişimi ve Kurumsal Çeşitlilik Direktörü Gizem Keçeci, Vodafone Türkiye olarak, mobil iletişim teknolojilerine ilişkin global bilgi birikimlerini ve inovasyon güçlerini “teknoloji hayatın hizmetinde” vizyonları çerçevesinde, insan hayatına değer ve kolaylıklar sağlamak üzere seferber ettiklerini belirtti.

Yeni bir sosyal iş modeli ile Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı himayelerinde öncü bir adım attıklarını aktaran Keçeci, şunları kaydetti:

“Vodafone Önce Kadın Programı’nın amacı, kadının ekonomiye katılımı hedefine hizmet ederek, onların gelir fırsatları sağlamalarına destek olmak. Program kapsamında 81 ilimizden üreten, el emeği göz nuru ürünlerinden gelir elde edebilecek potansiyelde olan binlerce kadınımızın ürünlerini aracısız duyurabilmeleri ve bu değerli ürünleri tüketiciyle buluşturabilmeleri için Önce Kadın İlan Servisi’ni Sahibinden.com işbirliğiyle hayata geçirdik. Ürünleri daha geniş bir alıcı kitlesine ulaştırmak ve satış imkanlarını artırmak isteyen kadınlarımız, ücretsiz olarak tek bir SMS veya MMS atarak el emeklerini Sahibinden.com’da yer alan Vodafone Önce Kadın Mağazası’nda satışa sunabiliyor. Sanal mağazamızın kısa sürede bu kadar ilgi görmesinin ve üreten kadınlarımızı girişimcilik konusunda teşvik etmenin gururunu yaşıyoruz. Vodafone Önce Kadın Programı ile kadınlarımızın ekonomiye katılmaları konusundaki çalışmalara devam edeceğiz.”

Yazıyı Oylayın

Yazar: Haber Merkezi

TechnoLogic, teknoloji odaklı bir haber portalıdır. Melih Bayram Dede yönetiminde 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal medya hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz. E-Posta: iletisim@technologic.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir