Vodafone’a müşteri memnuniyeti sertifikası

Vodafone Türkiye, müşteri memnuniyeti alanında uluslararası standart olarak kabul edilen ISO 10002 Bireysel ve Kurumsal Müşteri Şikayetlerinin Yönetimi Sertifikası almaya hak kazandı.

Vodafone Türkiye müşteri memnuniyeti sertifikasını, Uluslararası Bağımsız Denetleme ve Belgelendirme Kuruluşu Bureau Veritas tarafından yapılan denetimler sonucunda aldı.

Yazar: TechnoLogic

TechnoLogic, Melih Bayram Dede yönetiminde yayınlanan, teknolojiyle ilgili haber ve yorumlara yer veren bir haber portalıdır. 2012 Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal ağ hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın