Vodafone’a müşteri memnuniyeti sertifikası

Vodafone Türkiye, müşteri memnuniyeti alanında uluslararası standart olarak kabul edilen ISO 10002 Bireysel ve Kurumsal Müşteri Şikayetlerinin Yönetimi Sertifikası almaya hak kazandı.

Vodafone Türkiye müşteri memnuniyeti sertifikasını, Uluslararası Bağımsız Denetleme ve Belgelendirme Kuruluşu Bureau Veritas tarafından yapılan denetimler sonucunda aldı.

Yazıyı Oylayın
İlginizi çekebilir:  Ericsson: 2023'te 1 milyar 5G abonesi olacak

Yazar: Haber Merkezi

TechnoLogic, teknoloji odaklı bir haber portalıdır. Melih Bayram Dede yönetiminde 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal medya hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz. E-Posta: iletisim@technologic.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir