Vodafone’dan Şanlıurfa’ya çağrı merkezi

Artan abone sayısı ile kesintisiz olarak büyümeye devam eden Vodafone Türkiye, müşteri ihtiyaçlarına mükemmel cevap verebilmek için hız verdiği yatırımlarına hizmet alanında bir yenisini daha ekledi. Türkiye’yi daha iyi bir geleceğe taşıma misyonuyla çalışan Vodafone, ülkemizin dijital dönüşümüne liderlik vizyonuyla, bölgesel kalkınmanın devamlılığının sağlanmasına katkıda bulunma hedefi doğrultusunda Şanlıurfa’da 350 kişiye istihdam sağlayacak olan Çağrı Merkezi’ni hizmete açtı.

Vodafone, yaklaşık 40 milyon TL’lik yatırıma malolan Şanlıurfa Çağrı Merkezi ile ileri müşteri hizmetleri uygulamalarını aboneleriyle buluşturacak. Dünya standartlarında teknolojilerle inşa edilen çağrı merkezi ile üniversite şehri kimliğiyle bir cazibe merkezi olarak da konumlanan Şanlıurfa’da işsizlik oranının azaltılması, ülkemiz ekonomisine ve istihdamına destek olunması amaçlanıyor.

İstanbul, Ankara, Afyon, Elazığ ve Samsun’dan sonra Vodafone Türkiye’nin ödüllü müşteri hizmetleri operasyonunun son halkası olarak eklenen Şanlıurfa Çağrı Merkezi’nin resmi açılışı, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) Kurul Üyesi Galip Zerey ile Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkanı Gökhan Öğüt’ün katılımlarıyla düzenlenen bir törenle gerçekleşti.

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) Kurul Üyesi Galip Zerey yaptığı konuşmada şunları söyledi: “Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu olarak yaptığımız çalışmalarda gördüğümüz en önemli husus, telekomünikasyon sektöründe abonelerin işletmecilerden iyi kalitede ve uygun fiyatlarda hizmet alması. Bu hizmeti alırken de, şikayetlerini, taleplerini ve önerilerini ilgili şirketlere rahatlıkla iletebilmeleri de aynı derecede önemli. Bu konuda hizmet veren çağrı merkezleri hızla yayılmaya başladı. Özellikle Doğu ve Güneydoğu Anadolu Bölgesi’ndeki çağrı merkezlerinin bu illere istihdamı artırıcı ve ekonomiyi hızlandırıcı yönde çok önemli katkıları olduğu kanaatindeyiz. Global bir marka olan Vodafone’un bir işletmeci olarak Türkiye’de olması bizi çok memnun ediyor. Vodafone’un çok ciddi boyutta yatırımları ve Ar-Ge faaliyetleri bulunuyor. Dolayısıyla ülke ekonomisine çok ciddi katkıları var. Vodafone Şanlıurfa Çağrı Merkezi’nin de çok önemli katkıları olacağına inanıyoruz. Vodafone’a desteğimizi belirtmek amacıyla bugün buradayız ve kendilerine çok teşekkür ediyoruz. Genç arkadaşlarımız burada aldıkları beş haftalık eğitimle hem kendilerini geliştirecekler, hem ailelerine hem de ülke ekonomisine katkı sağlayacaklar.”

İlginizi çekebilir:  Gelecek 'Yeşil Bilişim'de

“Anadolu yatırımlardan hak ettiği payı almalı”

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkanı Gökhan Öğüt, törende yaptığı konuşmada şunları söyledi: “Yatırımlarımızla Türkiye’nin dijital dönüşüm sürecine katkıda bulunmayı ve ülkemizi daha iyi, daha donanımlı bir geleceğe taşımayı görev sayıyoruz. Vodafone Türkiye olarak bugüne kadar ülkemize yaptığımız yatırımlarımız 12 milyar TL’yi aştı. Faaliyetlerimizin merkezine her zaman abonelerimizi koyuyoruz. Büyüme grafiğimiz ve artan abone sayımıza paralel, müşteri ihtiyaçlarına mükemmel cevap verebilmek için bu alandaki yatırımlarımızı artırıyoruz. Müşterilerimize 7/24 hizmet veren çağrı merkezlerimiz, yatırımlarımızın önemli bir odağını oluşturuyor. Çağrı merkezlerimizi aynı zamanda kurumsal sorumluluğumuzun bir parçası olarak değerlendiriyor ve Anadolu’da istihdama katkı sağlamak üzere bir fırsat olarak görüyoruz. Çağrı merkezlerimiz Anadolu’nun çeşitli illerinde faaliyet gösteriyor. Şanlıurfa Çağrı Merkezimiz de Anadolu’ya yatırımlarımızın en yeni halkası olarak bu konuya verdiğimiz önemin somut bir göstergesidir. Dijital Dönüşüm Hareketi kapsamındaki yatırımlarımızla Anadolu’ya, ülkemiz ekonomisine ve istihdamına katkıda bulunmanın gururunu yaşıyoruz. Şanlıurfa Çağrı Merkezi’nin ülkemize hayırlı olmasını diliyorum.”

Vodafone kalitesinde ileri müşteri hizmeti

Şanlıurfa Çağrı Merkezi 1.400 metrekarelik bir alanda toplam 350 çalışan ile hizmet verecek. Vodafone Türkiye Müşteri Hizmetlerine gelen çağrıları karşılayacak olan merkezde, dış arama hizmetleri de gerçekleştirilecek. Vodafone’un “Mobil Yardım”, “Sesli İmza” ve “Cihaz Kaşifi” gibi ödüllü, en ileri müşteri hizmetleri uygulamalarını Türkiye genelindeki abonelerinin hizmetine sunacak olan Şanlıurfa Çağrı Merkezi, aylık 3 milyon dakika, yıllık ise 36 milyon dakika çağrı trafiği potansiyeline sahip.

Yazıyı Oylayın

Yazar: Haber Merkezi

TechnoLogic, teknoloji odaklı bir haber portalıdır. Melih Bayram Dede yönetiminde 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal medya hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz. E-Posta: iletisim@technologic.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir