Vodafone’dan yeni Müşteri Memnuniyeti Programı

Vodafone, yeni Müşteri Memnuniyeti Programı’nı “Siz yeter ki isteyin… Vodafone’da kolayı var” sloganıyla tanıttı. Şirket açıklamasına göre, Vodafone, müşteri memnuniyeti alanında yeni bir dönem başlattı. Vodafone’un yeni Müşteri Memnuniyeti Programı, mevcut ve potansiyel abonelerin Vodafone’a erişimini kolaylaştırmayı hedefliyor. Program kapsamında, Vodafone abonelerine kolay erişilebilirlik, çekim kalitesi, kullanım kontrolü ve sadakat programı gibi konularda çeşitli avantajlar sunuluyor.

Vodafone’un yeni Müşteri Memnuniyeti Programı kapsamında “Arayın Gelelim” servisi ile Vodafone Faturalı’ya geçmek isteyen müşteriler adreslerinde ziyaret edilerek geçiş için gerekli işlemler yapılıyor. Bu servisten yararlanmak için 0542 542 36 36’yı aramak yeterli oluyor. Vodafone, “Avantaj Cepte” programı ile de abonelerine 31 Aralık’a kadar dakika, mobil internet ve önemli markalarda çeşitli indirim ve fırsatlar sunuyor.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Ender Buruk, “Dijital Dönüşüm” vizyonu doğrultusunda mükemmel müşteri deneyimi sağlamak için birbirinden önemli hizmet yatırımları yaptıklarını dile getirdi.

Buruk şunları kaydetti:

“Vodafone Türkiye olarak, müşterilerimizi yaptığımız her işin merkezine yerleştiriyoruz. Stratejimiz, her bir müşterimize bizim için değerli olduklarını hissettirmeye, müşterilerimizin sorun ve şikayetlerini olabildiğince hızlı çözüme ulaştırmaya dayanıyor.

Uyguladığımız bu strateji ile hem yeni hem de mevcut müşterilerimizin taleplerini en iyi şekilde karşılayarak tam 5 yıldır ‘En Çok Tavsiye Edilen Operatör’ olma başarımızı sürdürüyoruz. Şimdi de bugüne kadar müşteri hizmetleri alanında yaptığımız çalışmaları yeni servisler ve avantajlı teklifler ekleyerek bir üst seviyeye taşıyan bir programla müşterilerimizin karşısına çıkıyoruz.

Türkiye’de herkesi önemsediğimizi ve Vodafone müşterisi olmanın bir ayrıcalık olduğunu göstermek için en mükemmel müşteri deneyimini sağlamak amacıyla geliştirdiğimiz yeni Müşteri Memnuniyeti Programımız ile ‘Siz yeter ki isteyin… Vodafone’da kolayı var’ diyerek bu alanda yeni bir dönem başlatıyoruz.”

Yazıyı Oylayın
İlginizi çekebilir:  Serpil Timuray'a Vodafone Grubu'nda yeni görev

Yazar: Haber Merkezi

TechnoLogic, teknoloji odaklı bir haber portalıdır. Melih Bayram Dede yönetiminde 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal medya hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz. E-Posta: iletisim@technologic.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir