Türkiye’de 6 milyon adet TP-LINK ürünü satıldı

IDC verilerine göre kablosuz ağ pazarında dünya lideri TP-LINK, Türkiye’dek başarılarını da sürekli artırmaya devam ediyor. 2008 yılından bu yana Türkiye’de satılan TP-LINK ürün sayısı geçtiğimiz günlerde 6 milyon adede ulaştı.

2008 yılında distribütör aracılığıyla Türkiye pazarına giren TP-LINK, 2010 yılı sonbaharında Türkiye’de kendi ofisini açtı. Çok kısa bir süre içinde önemli başarılar elde ettiklerini belirten TP-LINK Ülke Müdür Yardımcısı Ali Dinçer, “Zengin ürün gurubumuzla tüketicilere bol seçenek sunduk. Kaliteli Kablosuz ağ ürünlerinin uygun fiyata olabileceğini gösterdik. Böylece hem dünyada hem de Türkiye’de en çok satılan kablosuz ağ markası haline geldik” dedi.

Mayıs 2014 itibarıyla Türkiye’de 6 milyonuncu ürün satışını gerçekleştirdiklerini söyleyen Dinçer, başta distribütörler olmak üzere iş ortaklarına ve TP-LINK Türkiye ekibine teşekkürlerini sundu. Tüm iş ortaklarıyla 10 milyonuncu satış için çalışmaya devam ettiklerini ifade eden Dinçer, birkaç yıl içinde bu rakama ulaşacaklarına inandıklarını vurguladı.

Kablosuz ağ ürünleri üreticisi olan TP-LINK, modemden antene, internetin kapsama alanını genişleten çözümlerden kurumsal ağ ürünlerine kadar geniş bir ürün yelpazesine sahip. Son üç yıldır açık ara dünya kablosuz ağ (WLAN) pazarının lideri olan şirket, Türkiye pazarında da tüm ürün gruplarıyla yer alıyor.

Yazıyı Oylayın
İlginizi çekebilir:  ASUS IFA 2014’te yeni ürünlerini tanıttı

Yazar: Haber Merkezi

TechnoLogic, teknoloji odaklı bir haber portalıdır. Melih Bayram Dede yönetiminde 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal medya hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz. E-Posta: iletisim@technologic.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir