Instagram Takipçi

Sosyora Aktif Instagram Takipçi Hizmetleri Nedir?

Sosyal medya çağının belirgin bir parçası olan Instagram, kullanıcılarına kesintisiz bir dijital deneyim sunan, dünya genelinde milyonlarca hatta milyarlarca kişi tarafından her gün yoğun bir şekilde kullanılan bir platformdur. Instagram’ın popülerliği, çeşitli faktörlere dayanır ve onu sosyal medyanın olmazsa olmazlarından biri yapar. Instagram’ın büyük bir çekiciliği, kullanıcıların anlık olarak fotoğraflar, hikayeler, durum güncellemeleri ve videolar […]

WhatsApp Kanallar

WhatsApp Kanallar Türkiye’de kullanıma açılıyor

Meta, WhatsApp Kanallar özelliğini, Türkiye dahil, 150’den fazla ülkede kullanıma açacağını duyurdu. Kullanıcıların önem verdiği haberlere kolayca ulaşabilmelerine olanak tanıyan özellik, binlerce kuruluş, spor takımı, sanatçı, ve fikir önderine kapılarını açıyor. Önümüzdeki günlerde Türkiye genelinde kullanıma açılacak WhatsApp Kanallar özelliğini Anadolu Ajansı, Turkuvaz Medya, Acun Medya ve Gazete Duvar gibi medya kuruluşları, gazeteci Hakkı Alkan, […]

Google Reklam Ajansları

Yerel ve Global Pazarda Rekabet Etmek İçin Google Reklam Ajansları

Google Reklamları, hem yerel hem de global pazarlarda rekabet etmek isteyen işletmeler için vazgeçilmez bir araçtır. Reklam kampanyalarının başarıya ulaşması ve istenilen sonuçları elde etmek için profesyonel destek almak büyük önem taşımaktadır. Google Reklam Ajansları bu noktada devreye girer ve işletmelere önemli avantajlar sağlar. Google Reklam ajansları, dijital pazarlama konusunda uzmanlaşmış ekipleri ve deneyimli reklam […]

Fiyat karşılaştırması

Sağlıklı bir alışveriş deneyiminin temel koşulu: Fiyat karşılaştırması

Ekonomik koşulların gitgide zorlaştığı günümüzde, temel gereksinimlerimizi dahi binbir hesap yaparak alır olduk. Bununla birlikte, tüketim alışkanlıklarımızın büyük çoğunluğunun e-ticaret platformları üzerinden gerçekleşmesi, birtakım yeni alışkanlıklar kazanmamıza da vesile oldu. Söz konusu alışkanların başında ise elbette fiyat karşılaştırması var. Onlarca online mağaza, satıcı, ürün çeşidi derken; satın alma işlemini en sağlıklı şekilde tamamlayabilmek temel odak […]

artırılmış gerçeklik

Geleceğin pazarlama trendi; sanal ve artırılmış gerçeklik

Sanal ve artırılmış gerçeklik gözlükleriyle yapılan marketing faaliyetleri her geçen gün artarken, bu trendi yakalayabilen ajanslar ve markalar rekabette birkaç adım önde olacak. Digital Exchange’in teknoloji ekibi Metaverse tam kapasite faaliyete alınınca ürünün deneyimini yaşatmayan marketing faaliyetleri demode kalacak derken, Digital Exchange’in CEO’su Emrah Pamuk ise “Marketing alanı da kendi gözlüklerini çıkararak geleceğe bu artırılmış […]

Threads

Twitter’ın yeni rakibi Threads, Türkiye’de de kullanıma sunuldu

Facebook’un çatı şirketi Meta’nın Twitter‘a rakip olarak geliştirdiği Threads, bugünden itibaren Türkiye de dahil olmak üzere dünya genelinde 100’den fazla ülkede kullanıma sunuldu. Threads, kullanıcılara anlık paylaşımlar ve topluluklarıyla iletişime geçmek için yeni ve ayrı bir alan sunuyor. Threads kişisel hesaplar, içerik üreticileri ve işletmeler dahil olmak üzere tüm Instagram hesap türleri tarafından kullanılabilecek. İnsanların […]

sosyal medya

Doğru sosyal medya kampanyası nasıl olmalı?

Globalde 4.5 milyarı aşan, Türkiye’de 70 milyona yaklaşan sosyal medya kullanıcıları ile bu mecralar hiper AVM’lere ve en çok ziyaret edilen pazar yerlerine dönüşürken, pastadan daha fazla pay almak isteyen markalar, sosyal medya marketing faaliyetlerini artırıyor. Daha çok kazanmak isteyen markalara sosyal medya kampanyası konusunda ipuçları veren Digital Exchange’in uzman ekibi “Doğru Influencer’i seçip, satıştan […]

Yapay zekâ

Yapay zekâ marketing sektörüne altın çağını yaşatacak

Yapay zeka ile hazırlanan marketing projeleri hedefini daha iyi buluyor. Müşteri isteklerini, ürün analizini çok daha hızlı ve etkin şekilde yaparken; reklam filmlerinin metinlerinin yazılmasından video ile fotoğraf içeriklerinin hazırlanmasına kadar her alanda sahada yapay zeka yer alıyor. Digital Exchange’in uzman marketing ve teknoloji ekibi “Yapay zeka ile çalışmayan pazarlama firmaları çağı birkaç adım geriden […]

seo-da-altin-oneriler

SEO’da Yükselmek İçin 5 Altın Öneri

SEO stratejilerinizi belirlerken birçok kritere dikkat etmeniz gerekmektedir. Anahtar kelimeler, rakip analizleri, sektör vb. birçok başlık SEO’da nasıl bir yol izlemeniz gerektiğine dair sizlere fikir verecektir. Profesyonel bir SEO Danışmanlığı hizmeti almadığınız durumlarda bu 5 altın öneri hayat kurtaracaktır. SEO ( Arama Motoru Optimizasyonu ) , arama motorlarındaki sıralamaları iyileştirerek web sitenizin organik trafiğini artırmak […]

videolar

Doğru hazırlanmış ve zamanında yayınlanmış videolar ile satışlarınızı arttırın

Video pazarlama bir ürün ve hizmetin satışını yüzde 73 oranında artırma gücüyle her geçen gün daha fazla tercih edilirken, altın kurallara uyanlar başarıyı yakalayabiliyor. Digital Exchange’in uzman Marketing Ekibi markalara “Ürünü belirleyin, Influencer’ı seçin ve doğru mecrada videoyu yayınlayın” derken, Digital Exchange’in CEO’su Emrah Pamuk, “Video marketing yapmak sizi Google aramalarında 53 kat daha fazla […]

sosyal medya

Çocuklar hangi sosyal medya uygulamalarını tercih ediyor?

Dünya Çocuk Günü’nde Kaspersky Daily’de yayınlanan yeni bir Kaspersky Safe Kids araştırması, çocukların dijital ilgi alanlarını ve tercihlerini ortaya koyuyor. Yapılan araştırmaya göre son aylarda Türkiye’de yaşayan çocukların Android’de tercih ettiği en popüler üç uygulamanın YouTube (% 34,3), WhatsApp (% 18,0) ve Instagram (% 12,0) olduğu görülüyor. Google Chrome (% 51,6), Roblox (% 11,6) ve […]