Infor, Ferrari’nin performansını artıracak

Türkiye’de uzun yıllardan bu yana çalışmalarını yürüten ve dünya genelinde 73,000’i aşkın müşteriye hizmet veren yönetimsel uygulamalara yönelik yazılım alanında önde gelen bir sağlayıcı olan Infor, bugün otomotiv lideri Ferrari’nin Infor ile ilişkisinin kapsamını genişlettiğini ve Infor Sales & Operations Planning (S&OP)’e yatırım yaptığını duyurdu. Infor ERP LN’deki önceki yatırımların ardından, eski sistemler ve elektronik tablolara dayalı süreçler S&OP ile değiştirilerek, tedarik zinciri planlama sürecinde daha hızlı ve daha çevik karar alınması sağlanacak.
S&OP, Ferrari’nin (yaklaşık 200 bayiden gelen) talep ve (üretime giren) tedarik arasında bilgi akışını garantileyen otomatik iş akışları sağlayacak. Veri doğruluğunun iyileştirilmesi, standartlaştırılan planlama ve bilgi akışı süreçleri ve S&OP’nin güçlü işlevselliği, bayi taleplerindeki değişikliklerin kapsamlı bir şekilde takip edilmesini ve bu değişikliklerin Ferrari’nin üretim planına yansıtılmasını sağlayacak; aynı zamanda yönetim, onay süreci ve uyumluluğu iyileştirmeye yardımcı olacak. S&OP tarafından sunulan akıllı iş desteği, Ferrari’yi değişikliklere hızlı bir şekilde yanıt verebilecek ve müşteri taleplerini karşılayabilecek şekilde konumlayacak.
Infor’ın Türkiye’deki kanal yöneticisi Yasemin Giden “Ferrari otomobil pazarındaki lider konumunu yaygınlaştırmaya devam ettikçe, bizim de Ferrari ile olan ilişkilerimiz artmaya devam ediyor” dedi. “Böylesine prestijli bir marka için, her bir sürecin her bir parçası mükemmeliyeti sağlamalıdır. Ferrari otomobillerine gösterilen uluslararası talep dikkate alındığında, bireysel, kişiselleştirilmiş süper otomobiller sunan 300’den fazla küresel bayiden gelen talebin Maranello’daki üretim sahasına en doğru şekilde iletilmesi şarttır. Bunun için dünya sınıfında süreçlere ve teknolojiye gereksinim vardır. Infor S&OP, Ferrari’ye tedarik zincirinde mükemmelliği yakalayacağı temeli temin edecektir.”