Gündem

ALO 170 Çağrı Merkezi Sivas’ta

“ALO 170 Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi”, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, SGK, İŞKUR, TÜRKSAT ve Turkcell Global Bilgi işbirliği ile Karaman ve Şanlıurfa’dan sonra Sivas’ta da hizmet vermeye başladı.

“ALO 170 Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi”nde 200 kişi görev yapıyor. Vatandaş Temsilcileri ALO 170 üzerinden ÇSGB, İŞKUR ve SGK kurumlarının yaklaşık 300 hizmeti ile ilgili gelen tüm çağrıları karşılıyor.

“ALO 170 Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi’nde görev yapan vatandaş temsilcilerine hizmet öncesinde bugüne kadar toplam 161 bin saat eğitim verilerek, mevzuat bilgisi ve iletişim becerileri konusunda gelişimleri sağlandı.

Merkezde; çalışma hayatı ve sosyal güvenlik alanında soru, öneri, eleştiri, ihbar, şikayet, başvuru ve talepler etkin ve hızlı bir biçimde çözüme kavuşturuluyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir