Bank Asya’dan ‘AsyaMesaj’ uygulaması

Bank Asya müşterileri, telefonlarına AsyaMesaj uygulaması yükleyerek hesap, kart ve diğer hizmetlerle ilgili kişiye özel bilgilendirme ve hatırlatmalara erişebiliyor ve kampanyalardan haberdar oluyor

Geliştirdiği yeni ürün ve hizmetlerle Türkiye’nin öncü bankalarından olan Bank Asya, AsyaMesaj uygulaması ile Türkiye’de bir ilki gerçekleştirdi. iPhone ve Android telefonlarına AsyaMesaj uygulaması yükleyen Bank Asya müşterileri hesap, kart ve diğer hizmetlerle ilgili kişiye özel bilgi, hatırlatma ve kampanyalara bu uygulama üzerinden ulaşabiliyor.

AsyaMesaj uygulamasıyla, gerçekleşen EFT ve havale talimatları, katılma hesabı vade sonu hatırlatması, katılma hesabı kazanılan kâr payı bilgilendirmesi, kredi kartı harcamaları, günlük kâr payı bildirimleri anlık olarak müşterilerin iPhone ve Android telefonlarına ulaşıyor.

Müşterilerden gelecek talep doğrultusunda daha da geliştirilecek olan AsyaMesaj’ın bir sonraki adımında Paksit, kart başvuru, limit artırım talebi, güncel kredi kartı borç bilgisi, kart şifresi oluşturma, ekstre, HGS başvuru, fatura taksitlendirme gibi seçeneklerle uygulama daha da zenginleşecek.

AsyaMesaj’ı cihazlarına yükleyen Bank Asya müşterilerinin, bildirimlerin ulaşabilmesi için uygulamayı aktive etmeleri gerekiyor. Daha önce SMS  ile ulaştırılan bazı bilgilendirmeler de aktivasyon işleminden sonra uygulama üzerinden bildirim şeklinde gönderiliyor.

Yazar: Haber Merkezi

TechnoLogic, teknolojiyle ilgili haber ve yorumlara yer veren bir haber portalıdır. 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal ağ hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz. E-Posta: iletisim@technologic.com.tr

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir