Çağrı merkezi pazarı 1.4 milyar dolar

Kısa sürede toplam 41 kurumun üyeliğiyle, sektörün yaklaşık yüzde 85’ini temsil eder konuma gelen Çağrı Merkezleri Derneği’nin (ÇMD) IMI Conferences işbirliğiyle hayata geçirdiği, Türkiye çağrı merkezi pazarı hakkındaki en güncel ve kapsamlı araştırma geçtiğimiz günlerde tamamlandı. ÇMD, araştırmanın sonuçlarını paylaştı.

ÇMD Yönetim Kurulu Başkanı Metin Tarakçı, araştırmanın sonuçlarına göre, Türkiye çağrı merkezi pazarı büyüklüğünün bu yıl 1.4 milyar USD’yi aştığını söyledi. Şu anda 43 ilde çağrı merkezlerinin faaliyet gösterdiğini vurgulayan Tarakçı, gelecek dönemlerde her ilde en az bir çağrı merkezinin olmasını hedeflediklerini belirtti. Sektörde önde gelen 10’dan fazla firmanın önümüzdeki günlerde Anadolu’da yeni çağrı merkezi yatırımları planladıklarını ifade etti.