E-Mail Pazarlama ve Toplu Mail Gönderme

E-Mail Pazarlama ve Toplu Mail Gönderme

Pazarlamayı online olarak yapmaya yardımcı olan en önemli kaynaklardan birisi de e-mail pazarlama seçeneğidir. Bu seçeneğin aktif ve doğru kullanılması sonucunda firmaların yüksek kazanç elde etmeleri kaçınılmazdır.

Toplu Mail ile Pazarlama Yöntemi

Marka ve firmaların hedef kitleye bilgilendirme ve tanıtım gibi mesajlar gönderirken elektronik posta yöntemini kullanmalarına e-mail pazarlama denir. E-mail pazarlamadan başarılı bir sonuç elde edilmesinin en önemli sebebi, hedef kitle ile direkt olarak iletişime geçme fırsatı sağlamasıdır. Böylesine önemli bir uygulamayı kullanırken de belli başlı tekniklere dikkat etmek büyük önem taşımaktadır. Bu tekniklere dikkat edilmesi sonucunda hedef kitleye gönderilecek toplu mail üzerinden alınacak dönüşler de başarıyı beraberinde getirmektedir.

E-Mail Pazarlama ve Toplu Mail Gönderme

Merkezi New York’ta bulunan; Rusya, Ukrayna, ABD ve Brezilya’da ofisleri olan yapay zeka destekli e-posta pazarlama servis sağlayıcısı olan SendPulse, Türkiye’de de faaliyete geçerek yerel dil desteği vermeye başladı. Oldukça uygun maliyete sahip olan toplu mail gönderimi, günümüzde de en etkili pazarlama yöntemlerinden biridir. E-mail pazarlamanın en önemli avantajlarının başında, hedefli bir gönderim yapma imkanı sunması gelmektedir. Bu yöntem sayesinde gönderilecek olan toplu mailin, tercih edilecek özelliğe sahip müşterilere ulaştırılması sağlanmaktadır. Toplu mail gönderimlerinde, mailin gönderileceği hedef kitlenin filtrelenmesi kolaylığı, e-mail pazarlamayı tercih edilebilir kılan önemli bir özelliğidir. Gönderilecek olan mailin; hangi yaş grubundaki kişilere, hangi cinsiyettekilere hatta hangi ilde yaşayan kişilere gönderilebileceği gibi detaylarını belirlemek mümkündür.

E-Mail Pazarlamanın Avantajları

İşletme ve markalar e-mail pazarlama yöntemini tercih ederek, müşteri kitlesinin ilgisini çekmeyi ve mailin açılması sonucunda olumlu bir geri bildirim almayı hedeflemektedir. İçeriğin hedef kitleye hitap etmesi sonucunda maillerin açılma oranı artmaktadır. Kişiler mail adreslerine gelen maillerde; mailin kimden geldiği, konusunun ne olduğu ve ne zaman gönderildiği gibi detaylarla yakından ilgilenmektedir. Tüm bunlar mailin olumlu bir geri bildirim alması için oldukça önemlidir. Markalara, hedefledikleri kitleyle direkt iletişim kurma imkanı sunan SendPulse, toplu mail gönderimine dönüş oranını artırmak için etkili bir araçtır. Firmalar için tüketiciye ulaşmanın günümüzde en popüler yolu olan e-mail pazarlama, potansiyel müşteri kitlesinin dikkatini çekmeyi sağlar.

E-posta bültenleri, firmanın ürünleri ve servisleri hakkında veritabanında yer alan müşteri kitlesine hitap edebilmenin en etkili yoludur. Bu bilgilendirme genel bir tanıtım olabileceği gibi ürün kampanyaları hakkında da yapılabilmektedir. Müşterilerle çoklu iletişim kanalları sunan Sendpulse, farklı mesaj türlerini ayrı ayrı gönderebilmenin yanı sıra otomatik yanıtlayıcılara birleştirme imkanı da sunmaktadır. E-posta pazarlama, gönderilen içeriklerin nasıl daha etkili olabileceği konusunda da fikir verir. E-posta gönderimi sonrasında siteye yapılan ziyaretleri takip ederek, e-posta pazarlama tekniğinin etkilerini gözlemlemek mümkündür. Bu yöntem mevcut müşteri kitlesini tekrardan satın almaya teşvik etmek için de ideal bir seçenektir.

Yazar: Haber Merkezi

TechnoLogic, Melih Bayram Dede yönetiminde yayımlanan, teknolojiyle ilgili haber ve yorumlara yer veren bir haber portalıdır. 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal ağ hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz. E-Posta: iletisim@technologic.com.tr

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir