Gündem

e-ticarette rekabeti ‘Müşteri Hizmetleri’ şekillendiriyor

Ülkemizde en hızlı büyüyen sektörlerin başında gelen e- ticaret de bunlardan biri. Bu konuda önceki yıla oranla neredeyse yüzde 50’lik büyüme gösteren Türkiye, 32,5 milyonluk internet nüfusuyla sanal dünyada en fazla zaman geçiren ülkeler arasında yer alıyor. Türklerin % 21,8’i internet üzerinden alışveriş yapıyor ve bu oran her geçen sene artıyor.

Saatlerce, mağaza mağaza dolaşma derdi olmadan evden ya da rahat bir ortamdan kolayca alışveriş yapmak ve satın alınan ürünlerin kapıya kadar gelmesi tüketiciye büyük rahatlık sağlıyor. Günümüzün hızlı temposunda, internetten kartla alışveriş insanlara zaman ve enerji kazandırıyor.

Tempo Çağrı Merkezi Genel Müdürü Cemal Akar, “Teknoloji ile satın alınan ürünler birbirine yaklaştıkça rekabeti şekillendirenin müşteri memnuniyeti ile müşteri hizmetleri olacağını biliyoruz. Biz de Tempo olarak müşteri hizmetlerinden lojistiğe e-ticaret sektörünün de ihtiyacı olan tüm hizmetler için çağrı merkezi tecrübemizle özel çözümler üretmeye hazırız.” diyor.

10 yılı aşkın süredir, Türkiye’nin dört bir yanına hizmet veren Tempo Çağrı Merkezi; Afyon, Şanlıurfa ve İstanbul lokasyonlarında 1500’den fazla kişiye istihdam sağlıyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir