Facebook BANABAK uygulamasını global başarı öyküsü ilân etti

Facebook’un iş dünyasına hitap eden seksiyonu Facebook Business, Procter&Gamble’ın bir gençlik hareketi olarak başlattığı ve mobil uygulamaya dönüştürdüğü BANABAK’ı global bir başarı öyküsü olarak sundu ve uygulamanın Aralık 2017 ile Aralık 2018 tarihleri arasında bir yıl içinde yüzbinlerce kez indirildiğini açıkladı.

Facebook Business, Procter&Gamble’in 2014 yılında bir gençlik hareketi olarak başlattığı ve ardından bir mobil uygulamaya dönüştürdüğü BANABAK aplikasyonunun ulaştığı indirme sayısını Global Başarı Öyküsü olarak ilan etti.

Facebook’un duyurusunda, Procter&Gamble’ın bir yılda applikasyonun 200 bin indirme sayısına ulaşmasını hedeflediğini, ancak bu sayının da aşılarak 241 bine ulaşıldığı anlatıldı.

Başarı Öyküsü’nde ayrıca P&G’nin gençleri iyi anlayan bir şirket olması sonucunda sosyal medyayı, Facebook ve Instagram video reklamlarını 18-24 yaş aralığını hedefleyerek doğru şekilde konumlandırdığından ve Türkiye’de üniversite kampüslerinde marka elçileri belirleyerek kazanılan başarıya katkıda bulunduklarından bahsedildi.

BANABAK nedir?

Procter&Gamble Türkiye ve Kafkasya, BANABAK hareketi ve uygulamasıyla gençlere göre şekillendirmiş, onlara özel fırsatlar sunuyor. Uygulama aynı zamanda gençlere özel bir tür sadakat programı özelliği de taşıyor.

Sahip olduğu fiş okuma teknolojisi ve oyunlaştırma modeliyle gençlere aldıkları her P&G ürününden puan kazandırıyor ve böylece indirim, farklı ödüller kazanma gibi avantajlar sunuyor.

Gençlerin kazandıkları puanlarla çeşitli fırsatlar arasından en çok TEMA ile ağaç bağışlamayı tercih ettiği ve BANABAK ile 4 ayda 3000 fidan bağışı yapıldığı, böylece bir BANABAK ormanının oluşturulduğu belirtiliyor.