Sosyal Medya

Facebook’tan yeni reklâm formatı: Collections

Facebook, “collections” isimli yeni reklâm formatını kullanıma sunduğunu duyurdu. Facebook, ürün odaklı “collections” ile insanlara iyi bir alışveriş deneyimi sunmaya ve işletmelerin mobil satışlarını artırmasına yardımcı olmaya odaklanıyor.

Mobil ve videonun yükselişini göz önünde bulundurarak tasarlanan “collections” reklâm formatında Facebook kullanıcılarının haber akışında gösterilen bir resim veya videonun altında dört adet ürün fotoğrafı yer alıyor.

Reklâma tıklanınca, 50 adet ürünün yer aldığı ürün kataloğu açılıyor. Belli bir ürünün üzerine tıklayanlar da satın alma işlemini gerçekleştirmek için satıcının web sitesi veya mobil uygulamasına yönlendiriliyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir