Mobil

Fizy ile HTC’yi MoveZ buluşturdu

Mobil reklam satışevi MoveZ, Türk yapımı online müzik kutusu Fizy’nin iPhone uygulaması üzerinde HTC ile birlikte ilk defa gerçekleştirdiği “Playlist Sponsorluk Projesi” kapsamında reklamverenlere, akıllı telefon kullanıcılarına ulaşmak için yeni bir alternatif yol sunmaya başladı.

New York Times gazetesi tarafından “Yeni yılda denenmesi tavsiye edilen üç internet sitesi” arasında gösterilen online müzik kutusu Fizy’nin iPhone uygulaması üzerinde gerçekleştirilen  “Playlist Sponsorluk Projesi”, yayınlanmaya başladığı günden bu yana, 1.200.000’den fazla görüntülenmeye sahip oldu.

Mynet, SporX, Vidyoda ve iDergi gibi premium medya ortaklarına sahip olan MoveZ tarafından ilk defa HTC markası ile hayata geçirilen ve 470.000’den fazla tekil kişiye erişim sağlanan bu uygulama, tüm markaların mobil medya stratejileri için farklı ve eğlenceli bir alternatif oluşturuyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir