Girişimcilerin Büyük Hataları Etkinlikleri Başlıyor

Girişimcilerin Büyük Hataları etkinlikleri başlıyor! 2023 yılında Mürsel Ferhat Sağlam tarafından podcast serisi ve kitap olarak hayata geçirilen Girişimcilerin Büyük Hataları, 2024’te Branding Türkiye tarafından etkinlik serisi şeklinde gerçekleştirilecek. Toplamda 12 bölümden oluşan serinin her bölümünde farklı bir ana tema ve farklı paydaşlar olacak!
Girişimcilerin Büyük Hataları, etkinlik serisi olarak başlıyor! 2023’te Dijital Markalaşma Uzmanı, Yazar ve Mentor Mürsel Ferhat Sağlam tarafından podcast serisi ve kitap olarak hayata geçirilen Girişimcilerin Büyük Hataları, 2024’te Branding Türkiye tarafından etkinlik serisi olarak hayata geçiriliyor.
Toplamda 12 bölümden oluşan etkinlik serisinin her bölümü farklı bir ana tema ve paydaşla gerçekleşecek.
Alışılmışın Dışında Bir Ana Tema
Girişimcilik ekosisteminde alışılmışın dışında bir ana temayla 2023 yılında Mürsel Ferhat Sağlam tarafından podcast serisi ve kitap olarak hayata geçirilen Girişimcilerin Büyük Hataları, 2024’te dikkat çekici bir konseptle Branding Türkiye tarafından ekosistem paydaşlarıyla buluşturuluyor! Toplamda 12 bölümden oluşan etkinlik serisinin ilk bölümü Polyannacılık ana temasıyla düzenlenecek.
Girişimcilerin Büyük Hataları Etkinlikleri Başlıyor
Dijital teknolojideki gelişmelerle doğru orantılı olarak iş dünyasında önemli yapısal ve kavramsal değişimler yaşandı. Bu süreçte girişimcilik, bir ekosistem haline gelirken aynı zamanda ekonominin de itici gücü oldu.
Bunda girişimcilerin elde ettikleri başarılar kadar yaptıkları hataların da payı var. Ancak girişimciler hatalarıyla barışık olmaktansa genellikle onları unutmayı tercih ediyor. Oysa hataları içselleştirmek, öğrenmek ve bu hatalardan ders çıkarmak başarıya giden yolda en etkili yöntemdir.
Bu realiteden yola çıkarak 2023 yılında Girişimcilerin Büyük Hataları podcast serisini ve kitabını hazırlayıp yayınlayan Dijital Markalaşma Uzmanı Mürsel Ferhat Sağlam’a göre her girişimcinin yaptığı 12 büyük hata var. Bunlar;
- Polyannacılık
- Plansız Başlangıç
- Zengin Kalkışı
- Şöyle Duydum
- Ben Bana Yeterim
- Gösteriş Merakı
- Tek Yol Reklam
- Stratejisizlik
- Eğitimsizlik
- Vazgeçememek
- Yüksekten Uçmak
- Mentörsüzlük
şeklinde… Toplamda 12 etkinlikten oluşan serinin her bölümünde bir ana tema odağında konferans, panel ve girişim case olacak. Etkinliklerin son kısmındaki “serbest networking” süresince ise katılımcılar ekosistem paydaşlarıyla tanışma ve görüşme fırsatı bulacaklar.
Yeni Toyota C-HR Hybrid otomobil hakkında bilmeniz gerekenler
Yeni videolardan haberdar olmak için buradan kanala abone olmayı unutmayın!