Paymes

Facebook Commerce Programı’nda bir Türk girişimi: Paymes

Paymes programda ödeme sistemleri noktasında çalışma yapacak tek girişim olarak da öne çıkıyor Türkiye’nin en çok kullanıcıya sahip ödeme platformu Paymes; Facebook tarafından yürütülecek ticari çözümlere yönelik ürünlerin geliştirileceği Facebook Commerce Programı’na seçildi. Tüm uygulamalarında ticareti ön plana çıkararak bu alanda etkili bir rol oynamayı hedefleyen Facebook’un ticaretin geliştirilmesi hususunda dünya çapında seçtiği 21 girişimciden […]

adform

Adform FLOW’a PwC’den saydamlık ve verimlilik onayı

Dijital kampanya yaşam döngüsünün tümünü kapsayan tek bağımsız global kurumsal teknolojisi olan Adform, modern pazarlamacıları saydam ve verimli araçlarla destekleyen bağımsız ve entegre reklam platformu PwC tarafından tasdiklendi. İngiltere’de ISBA ve AOP tarafından gerçekleştirilen iki yıllık kapsamlı araştırma projesinin duyurulması ile dijital reklam endüstrisiyle ilgili önemli bilgiler ortaya koyuldu. PwC tarafından yürütülen araştırma ile dijital […]

Black Friday

Markalar Black Friday kampanyalarında nelere dikkat etmeli?

Koronavirüs salgını birçok sektörü felç ederken, çevrimiçi alışverişlerin artmasını sağladı. Yılın en büyük indirimli alışveriş günü Black Friday (Kara Cuma) 2020’de yapılacak çevrimiçi satışların önceki seneleri geçmesi muhtemel. Digital Exchange CEO’su Emrah Pamuk, e-ticarete hem yeni adım atan hem de sektörün tecrübeli markaları için satışları artıracak ipuçlarını paylaştı. COVID-19 salgını nedeniyle fiziksel mağazalara karşı temkinli […]

Gartner 2020 Magic Quadrant

Zoom’a Gartner 2020 Magic Quadrant listesinde iki liderlik birden

Üst üste beşinci yıl toplantı çözümleri için Magic Quadrant lideri olmayı kutlayan Zoom, ilk kez hizmet olarak Tümleşik İletişim (UCaaS) için Magic Quadrant lideri oldu. Zoom Video Communications, Inc. bugün yaptığı açıklamayla Toplantı Çözümleri için ve Tümleşik İletişim için Magic Quadrant Lideri olarak seçildiğini duyurdu. Zoom, Toplantı Çözümleri için Magic Quadrant listesinde altıncı kez yer […]

hibrit bulut

Salgın bilgi teknolojilerinin stratejik önemini ortaya çıkardı

Hibrit bulut bilişimin lideri Nutanix, şirketlerin COVID-19 salgınının mevcut ve gelecekteki BT kararları ve stratejisi üzerindeki etkilerini ortaya koymaya yönelik düzenlediği anketin sonuçlarını paylaştı. Buna göre katılımcıların %86’sı hibrit bulutun ideal BT altyapısı modeli olarak öncü konumunu sürdürdüğünü düşünüyor. Ayrıca ankete bu yönde cevap verenler stratejik çabalara odaklanmaya ve pozitif iş sonuçlarına yönelmeye daha meyilli. […]

Leader Insights Forum

Müşteri deneyiminin geleceği masaya yatırıldı

Teleperformance’ın müşteri deneyimi ve kurumsal süreç yönetimi alanındaki en büyük global etkinliği Lider Görüşler Forumu (LIF), bu yıl altıncı kez düzenlendi. İlk kez sanal olarak gerçekleştirilen forumda, HSBC ve Netflix’in yanı sıra dünyanın önde gelen birçok markası müşteri deneyimine dair en iyi uygulamaları ve deneyimlerini katılımcılarla paylaştı. Alanında uzman onlarca konuşmacı 5 gün süren etkinlikte […]

Kaspersky

Çalışanların çoğu bir daha ofise dönmek istemiyor

Türkiye’de çalışanların dörtte üçü salgın öncesindeki geleneksel çalışma modellerine dönmek istemiyor Kaspersky tarafından çeşitli sektörlerden 8.000 KOBİ çalışanıyla yaptırılan yeni küresel araştırma, çalışanların neredeyse dörtte üçünün (%82) COVID-19 öncesi çalışma yöntemlerini yeniden değerlendirdiğini ortaya koydu. Çalışanlar artık eskiden olduğu gibi işe geri dönmek yerine sevdikleriyle daha fazla zaman geçirmek (%53), tasarruf etmek (%39) veya uzaktan […]

Paymes

Paymes’ten KOBİ’ler için stratejik işbirlikleri

KOBİ’ler muhasebe işlemlerini 10 dakika içinde tamamlayıp şirket kurabilecek Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği tahmini verilerine göre Türkiye’de 3,5 milyon aktif KOBİ bulunuyor ve KOBİ’ler ülkemizdeki tüm kayıtlı kuruluşların %99,8’ini temsil ediyor. KOBİ’ler aynı zamanda GSYİH’nin %62’sine, ihracatın % 55’ine ve işgücünün % 73,5’ine katkıda bulunuyor. Ülke ekonomimiz için kritik bir öneme sahip KOBİ’lerin pandemi […]

CYBATHLON 2020

Kaspersky’den spor teknolojilerinin gelişimine destek

Kaspersky, geleceği karşılama ve teknolojinin herkes için fırsatlar sunmasını sağlama misyonu doğrultusunda, bu yılki CYBATHLON 2020’de sporcuları destekliyor. Küresel şampiyona, fiziksel engellilerin kapsayıcılığı ve çeşitliliği teşvik eden son teknolojileri kullanarak günlük görevleri üstlenmek için birbirleriyle rekabetine sahne olacak. Teknolojinin sonsuz fırsatlar sunduğu ve hayatımızı birçok yönden iyileştirdiği bir zamanda yaşıyoruz. Fiziksel engelli insanlara yardımcı olan […]

Formula 1

Formula 1’in galiplerine yerli ve milli 3D kupa

FORMULA 1 İstanbul yarışının kazananları Zaxe’nin 3D yazıcıları ile üretilen kupaları havaya kaldıracak. Dokuz yıl aradan sonra Formula 1 yarış takvimine yeniden giren Türkiye, yerli ve milli 3D yazıcı üreticisi Zaxe 3D yazıcıları ile üretilen kupalarla teknoloji ve mühendislikte geldiği yeri de dünyaya gösterecek. Formula 1 yarışı kupaları Aslan Ruso ve İsobar tarafından Türkiye’nin en […]

dijital

Pandemi döneminde markalar ne kadar dijitalleşti?

COVID-19 ile tüm dünyada yaşam ve çalışma tarzları zorunlu değişime uğrarken, işletmelerin dijital çalışmaları da hız kazandı. Güncel araştırma ve çalışmalar ise pandemi döneminde Türkiye’deki dijitalleşme süreçleri hakkındaki detayları ortaya koydu. Çin’in Wuhan kentinde 2019 yılının aralık ayında başlayan Yeni Koronavirüs (COVID-19) salgını, kısa sürede küresel boyuta ulaşarak 2020 yılının tamamını etkileyecek bir fenomene dönüştü. […]

Translate »