Anker Türkiye ve Orta Asya Ülke Müdürü Cem Bodur

‘Hedefimiz Türkiye’deki herkesi Anker ile tanıştırmak’

Tüketicinin hayatına kolaylık ve konfor sunan teknolojiler üreten Anker, bölge içerisinde önemi artan Türkiye’de pazar payını artırma ve premium marka liderliğini olma çalışmalarını yatırımlarla destekleyecek.

Türkiye, yeniliklere açık ve genç nüfusuyla teknoloji markaları için bulunduğu bölgedeki önemli pazarlardan birisi konumunda yer alıyor. Akıllı ve mobil teknolojilere odaklanan Anker Innovations da tüketicilerin dijitalleşme ile ortaya çıkan yeni ihtiyaçlarını karşılıyor. Türkiye pazarına giriş yaptığı 2018’den bu yana hızlı bir büyüme yaşayan şirket, ülkeye olan yatırımlarını sürdüreceğini açıkladı.

Konu hakkında konuşan Anker Türkiye, İsrail ve Orta Asya Ülke Müdürü Cem Bodur, şunları söyledi:

“Türkiye’de yeni teknolojilere olan ilgiyi hepimiz yakından takip ediyoruz. Genç ve dinamik nüfus ile teknoloji merakı birleşince, kolaylık sağlayan ürünlerimiz büyük ilgi gördü.

Türkiye pazarına girmemizin üzerinden sadece iki yıl geçmesine karşın, önemli bir büyümeye şahit olduk. Geçen yıl Türkiye’deki ciromuz yüzde 200 arttı ve bu performans, bölgede dikkat çekici bir başarı hikayesi yarattı.

2020 için de üç haneli bir büyüme bekliyoruz. 2021 hedefimiz ise pazardan toplam yüzde 15 pay almak. Bu sebeple, Türkiye’ye olan yatırımlarımızı sürdüreceğiz ve tüm tüketicilerin Anker ve markalarına daha kolay ulaşmalarını sağlayacağız.

İş birliklerimizi artırmak ve güçlendirmek için çalışıyoruz. E-ticarette olduğu kadar fiziksel mağazalarda da daha yaygın yer almaya devam edeceğiz. Hedefimiz, Türkiye’deki herkesi Anker ürünleriyle tanıştırmak.”

Anker Ortadoğu & Afrika Kıdemli Bölge Direktörü Drew Addington
Anker Ortadoğu & Afrika Kıdemli Bölge Direktörü Drew Addington

Büyüyen İsrail pazarı da Türkiye stratejilerini örnek alacak

Bölgede aynı kültürü paylaşan ülkelerin yer aldığını belirten Anker Ortadoğu & Afrika Kıdemli Bölge Direktörü Drew Addington sözlerine “İsrail’deki tüketiciler de akıllı ürünler konusunda Türkiye’dekine benzer davranışlar gösteriyor ve aynı ürünlere ilgi duyuyorlar. Tüketici teknolojileri pazarının İsrail’deki hızlı büyümesini de göz önünde bulundurarak, Türkiye’deki başarılı stratejileri burada da uygulama kararı aldık” şeklinde devam etti.

Anker, 5 kategorideki markalarıyla tüketicilerin farklı ihtiyaçlarına yanıt veriyor. Eufy markası ile hane yaşamında konfora yönelik teknolojiler geliştiren şirket, ROAV markasıyla araç içi inovasyon sunuyor. Projeksiyon sistemlerinin yeni nesli Nebula markasının şemsiyesi altında ev içi eğlence ve ofislerde dijital dönüşümü destekleyen ürünler yer alıyor.

Soundcore markası da kaliteli bir ses deneyimini rekabetçi bir fiyat performansı ile sunan kablosuz ses teknolojileriden oluşuyor. Anker, şarj teknolojileri ve akıllı yaşam aksesuarlarında yaptığı inovasyonlarla da dünyada lider konumda bulunuyor.

Jel soğutmalı oyuncu kulaklığı Anker SoundCore Strike 3 kutudan çıkıyor

Yazar: Haber Merkezi

TechnoLogic, teknolojiyle ilgili haber ve yorumlara yer veren bir haber portalıdır. 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal ağ hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz. E-Posta: iletisim@technologic.com.tr

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir