Hepsiburada, Efsane Kasım’ın 10. yılında tüketicilere finansal kolaylık ve güven sunuyor

Türkiye’nin öncü e-ticaret platformu Hepsiburada, Efsane Kasım’ın 10. yılını “Peşin Fiyatına 10 Taksit” ödeme seçeneği ve “Daha Ucuzunu Bulursan Farkı İade” garantisiyle kutluyor. Şirket, bu yıl 600 milyon ziyaret, 50 milyonun üzerinde sipariş ve 10 milyar TL’lik hane tasarrufu hedefliyor.

Efsane Kasım 10. yılında fark yaratıyor

Hepsiburada’nın gerçekleştirdiği Efsane Kasım Araştırması, tüketicilerin yüzde 90’ının Kasım ayında alışveriş yapmayı planladığını ortaya koydu. Araştırmaya göre katılımcıların yüzde 75’i indirim görünce beklemeden alışveriş yaparken, yüzde 45’i bu dönemi yüksek fiyatlı ürünleri satın almak için değerlendiriyor.

Hepsiburada CEO’su Nilhan Onal Gökçetekin, Efsane Kasım’ın Türkiye’de sadece bir indirim döneminden çıkıp tasarruf odaklı bir alışveriş dönemine dönüştüğünü belirterek, “Bu dönemi kültürümüze uygun, planlı ve sabırlı bir alışveriş anlayışıyla şekillendirdik. Artık Efsane Kasım, sadece alışveriş değil; finansal planlama ve tasarruf dönemi anlamına geliyor” dedi.

“Tüketici, üretici ve Türkiye kazanıyor”

Nilhan Onal Gökçetekin, kampanyanın ekonomiye geniş ölçekte katkı sağladığını vurgulayarak, “Hepsiburada olarak Efsane Kasım’ı herkesin kazandığı bir model haline getirdik. 100 bini aşkın iş ortağımız, 30’dan fazla kategori ve 280 milyon ürün çeşidimizle Türkiye’nin dört bir yanında müşterilerimize ulaşıyoruz. Bu yıl 10 milyar TL’lik hane tasarrufu hedefliyoruz” açıklamasında bulundu.

Alışverişte güven ve finansal kolaylık

Hepsiburada Ticari Grup Başkanı Ender Özgün, Efsane Kasım’ın artık planlı alışverişin ve finansal farkındalığın simgesi haline geldiğini belirterek, “Peşin Fiyatına 10 Taksit imkânı tüketicilerin alım gücünü destekliyor. Ayrıca ‘Daha Ucuzunu Bulursan Farkı İade’ garantisiyle kullanıcılarımızın güvenini pekiştiriyoruz. Tüketiciler, aynı ürünü başka bir pazaryerinde daha uygun fiyata bulduklarında aradaki farkı 30 gün içinde iade alabiliyor” dedi.

E-ticarette geniş ürün yelpazesi

Araştırmaya göre tüketiciler Kasım ayında ortalama 5–6 farklı kategoriden alışveriş yapıyor. Elektronikten modaya, temel tüketimden kozmetiğe kadar geniş bir ürün yelpazesiyle hizmet veren Hepsiburada, bu yıl Efsane Kasım döneminde 120 bin cep telefonu, 80 bin dizüstü bilgisayar, 80 bin robot süpürge, 500 bin cilt bakım ürünü ve 1 milyon çocuk kitabı satışı hedefliyor.

Efsane Premium Günleri başladı

Efsane Kasım kampanyaları, 31 Ekim – 4 Kasım tarihleri arasında düzenlenen “Efsane Premium Günleri” ile başladı. Hepsiburada Premium üyeleri, bu dönemde özel fiyatlar, ücretsiz kargo ve Hepsipara kazanımı gibi avantajlardan yararlanabiliyor.

Hepsiburada, Efsane Kasım boyunca milyonlarca üründe “Gerçek İndirim” anlayışıyla kullanıcılarını avantajlı fırsatlarla buluşturmayı sürdürecek.