Her Genç Girişimci İçin En İyi Temel 6 İş Aracı

En Önemli İş Araçları Rehberiniz
Bu temel iş araçlarını kullanmak, çevrimiçi bir iş kurabileceğiniz anlamına gelir. Çalışır hale getirmek, birçok farklı yönüyle ilgilenmeniz gerektiği anlamına gelir. Ayrıca, genç bir şirketin veya bireysel bir girişimcinin iş hedeflerine ulaşmak, büyümek, zamandan ve paradan tasarruf etmek için ilgilenmesi gereken birkaç görev vardır. Sadece bu da değil, işleri profesyonel bir şekilde halletmek için kaliteli iş araçlarına ihtiyacınız var.
Bugünlerde, işletmenizle ilgili hemen hemen her iş için bir yazılım aracı edinebilirsiniz. Bir iş planı yazmaktan ve görseller oluşturmaktan pazarlama planlarına, büyük ölçekli müşteri deneyimi anketleri yürütmeye ve trafiği veya satışları ve iş büyümesini izlemeye kadar.
Bu makalede, çevrimiçi işinizi başarıyla yürütmek için kullanabileceğiniz temel araçların bir listesini paylaşmak istiyoruz.
EmailAnalytics
Ekibiniz iletişim kurmak için e-posta kullanıyor mu? Öyleyse, EmailAnalytics’e ihtiyacınız var.
Bu araç, ekibinizin e-posta etkinliğini görselleştirerek, kuruluşunuzdaki her bir kişinin her gün kaç e-posta gönderip aldığı ve hatta ortalama e-posta yanıt süreleri gibi her yöneticinin bilmesi gereken metrikleri size gösterir.
E-posta yanıt süresi, satış ve müşteri hizmetleri ekipleri için önemli bir KPI’dır; Tüm satışların %35-50’si ilk yanıt veren satıcıya gider. Ve müşterilerin %100’ü daha hızlı e-posta yanıtlarını tercih ediyor.
EmailAnalytics müşterileri, EmailAnalytics olmayan müşterilere göre %42,5 daha hızlı e-posta yanıt süresine sahiptir ve bu da satışlarda ortalama %16’lık bir artışa yol açar.
Dolayısıyla, genç bir girişimciyseniz ve satıcılar, potansiyel müşteriler, müşteri adayları, müşteriler veya diğer paydaşlarla e-posta yoluyla iletişim kuran bir ekibiniz varsa, o zaman EmailAnalytics’i edinin.
EmailAnalytics, kredi kartı gerekmeden 14 günlük ücretsiz deneme sunar. Bundan sonra, fiyatlandırma ayda yalnızca kullanıcı başına 5 ABD dolarından başlar.
Canva
2012 yılında Avustralya’da kurulan Canva, sosyal medya için illüstrasyonlardan baskı mizanpajlarına kadar grafik tasarım öğeleri oluşturmaya yönelik çevrimiçi bir hizmettir. Canva, kullanıcılara büyük çözünürlüklü dosyalar oluşturma ve hatta bitmiş projeleri vektör dosyaları olarak indirme olanağı sunar. Bu nedenle, kullanıcılar veya yeni başlayanlar, bilinirliği veya satışları artırmak için tasarımlarını promosyon ürünlerinde kullanmak isterse Canva harikadır. Yüksek çözünürlüklü dosyalar, tasarımın poster, el ilanı veya tişört gibi basılı ürünlerde keskin görünmesini sağlar.
Canva, benzersiz tasarım çözümlerine ihtiyaç duyan işletmeler için harika bir yardımcıdır. Grafik tasarım fikirlerinizi sosyal medyada paylaşmanıza olanak tanır ve tasarımlar oluşturmak için tonlarca şablon, yazı tipi, stil ve arka plan görüntüsü sağlar.
Bu editörün en önemli avantajı basitliğidir. Canva, tasarımı çizim yapamayanlar da dahil olmak üzere herkes için erişilebilir hale getirmeye çalışır. Hizmet hem ücretli hem de ücretsiz olarak sunulmaktadır.
Taggbox
Taggbox, pazarlamacıların kullanıcı katılımını artırması, marka güveni oluşturması ve dönüşümleri artırması için kullanıcı tarafından oluşturulan bir içerik platformudur. Web sayfaları, dijital ekranlar, e-ticaret, e-posta kampanyaları, hashtag kampanyaları, sosyal reklamlar ve çok daha fazlası gibi tüm marka temas noktalarında UGC’yi keşfetmek ve görüntülemek için çözümler elde edersiniz. Marka savunuculuğu ve kullanıcılar ve marka arasındaki sosyal etkileşimler ile pazarlama stratejilerini güçlendirir. Taggbox, kurumsal düzeyde UGC çözümleri sunan birinci sınıf bir ürün paketiyle donatılmıştır:
Görüntü: Etkinliklerde, dijital tabelalarda ve hashtag kampanyalarında sosyal medya vitrinleriyle marka bilinirliğini en üst düzeye çıkarın, olası satışları, yatırım getirisini, izleyici katılımını artırın ve büyümeyi artırın.
Araç: Web sayfalarında, e-posta kampanyalarında ve diğer temas noktalarında sosyal beslemeler, UGC, hashtag kampanyaları ve incelemeleri düzenleyip yayınlayarak marka performansınızı hızlandırın.
Ticaret: UGC, sosyal ticaret akışları ve diğer görsel alışveriş çözümleri ile sorunsuz alışveriş deneyimleri sunarak dönüşümleri ve müşteri katılımını artırın.
UGC Hakları: Kullanıcılardan doğrudan haklar alarak ve yasal sonuçlardan kaçınarak UGC’yi kampanyalarınızda yasal olarak yeniden kullanın.
InVideo
Videolar, bir işletme veya marka için en etkileşimli erişim biçimlerinden biridir. Birçok şirket, müşterilerine ve kullanıcılarına ulaşmak için giderek daha fazla video tabanlı içerik kullanıyor. Ancak videonuzun profesyonel görünmesi için, videonuzun yapısına bağlı olarak güçlü bir mesaj veya Harekete Geçirici Mesaj da vermelidir. InVideo gibi bir çevrimiçi video düzenleme programı olarak, mesajınızı yüksek kaliteli şablonlar ve çok çeşitli yazı tipi stilleri ve animasyonlar kullanarak iletmenizi sağlıyor. Bu, videonuzun her zamankinden daha profesyonel görünmesine yol açıyor.
Instapage
Instapage, dönüşümleri artırmanıza yardımcı olacak birçok reklam ve pazarlama aracı sunan birinci sınıf bir reklamcılık hizmetidir. Şirket, gelişmiş açılış sayfası oluşturucusu ile tanınır, ancak bundan çok daha fazlasına sahiptir.
Zengin özelliklere sahip bir açılış sayfası oluşturucuya ek olarak, Instapage, kişiselleştirme ve reklamcılıkla denemeler için birçok seçenek sunar. AdMap aracı, ziyaretçi yolculuğunu görselleştirmenize de yardımcı olabilir.
Instapage’in araçları, müşterilerin e-posta listenize kaydolduktan veya reklamlarınızdan birini tıkladıktan sonra geçtiği reklamcılık hunisini otomatikleştirmeye yardımcı olur.
Farklı ekran çözünürlüklerine sahip birden çok cihaza otomatik olarak uyum sağlayan mobil web sayfaları oluşturun. Sayfalar, ziyaretçilerin eylemlerini izleyerek ve davranışlarını analiz ederek dönüşümler için optimize edilebilir. Instapage ayrıca A/B testi sunar.
Mixpanel
Mixpanel, Google Analytics ve Mailchimp’in en iyi özelliklerini bir araya getiren, zengin özelliklere sahip bir analiz aracıdır. Mixpanel ile kullanıcılarınızı, eylemlerini daha iyi anlayabilir, insanların ürününüzü nasıl kullandığını, özellikleri ekledikten veya yükselttikten sonra geri gelip gelmediklerini görebilirsiniz. Web hizmetleri ve mobil uygulamalarla kullanıcı etkileşimlerini izler, onlarla konuşmaları hedeflemek için araçlar sağlar ve sitenizin içindeki ve dışındaki içeriği analiz eder.
Mixpanel ile kullanıcılar hakkında veri toplayabilir ve nasıl gezindiklerini, ne yaptıklarını, ne zaman döndüklerini ve geri döndüklerinde sitede izledikleri yolu, şu veya bu sayfadan nerede ayrıldıklarını, tepkilerini ve tepkilerini takip edebilirsiniz. yakın zamanda. Sitedeki eylemlerinin gerçek zamanlı geçmişine tam erişiminiz var. Bu, ziyaretçileri sitenize çeken davranışı anlamanıza olanak tanır.
Kullanıcı verilerinin içinde saklanması için Mixpanel’i formlara bağlayabilirsiniz. Bu sayede, belirli bir koşul karşılandığında çalışmaya başlayan otomatik kampanyalar (ör. e-postalar veya anlık bildirimler) oluşturma olanağına sahipsiniz.