Mobil

Hopi ‘hava’dan Paracık kazandıracak

Hopi, Atlasglobal ile iş birliğine giderek havayolu ulaşımında “Paracık” kazandırmaya başladı. Atlasglobal ile iş birliğinin 360 derece alışveriş deneyimi sunma yönünde son derece önemli bir adım olduğunu vurgulayan Hopi Genel Müdürü Onur Erbay, “Hopi’liler bugüne kadar yaptıkları alışverişlerden 90 milyon TL değerinde ‘Paracık’ kazandılar. Atlasglobal’le iş birliğimiz sayesinde Hopi’liler artık seyahat ederken de ‘Paracık’ kazanacak ve katlayarak harcayacak. Bundan sonraki hedefimiz akaryakıt sektörüne girmek. Türkiye’de alışveriş denince akla Hopi’nin gelmesini istiyoruz” dedi.

90 milyon TL değerinde Paracık kazandırdı

Hopi’nin bir yıldan kısa sürede 3 milyondan fazla üyeye ulaştığını vurgulayan Erbay sözlerini şöyle sürdürdü: “Hopi, Türkiye’de alışveriş alışkanlıklarını kökten değiştirdi. Bugüne kadar Hopi ile yapılan alışverişlerin toplam hacmi 1,5 milyar TL’ye ulaştı. Hopi’liler bu alışverişlerinden 90 milyon TL değerinde Paracık kazandılar. Hedefimiz, Hopi’lilerin Paracık kazandıkları ve katlayarak harcadıkları üye markaların sayısını hızla artırarak müşteri için yarattığımız değeri daha da büyütmek. Bugün 50 üye markamız var. Bu sayısının bu yılın sonuna kadar 100’e yükselmesini planlıyoruz.”

Atlasglobal’in yolcularına hem “Paracık” hem mil kazandıran ilk ve tek havayolu şirketi olduğunu anlatan Atlasglobal Genel Müdürü Orhan Coşkun ise “Atlasglobal olarak daima yolcu memnuniyetini hedefleyen vizyonumuz çerçevesinde yolcularımızın daha konforlu ve daha hızlı hizmet almaları için teknoloji alanındaki yeni trendleri takip ediyor ve hizmetlerimizi sürekli geliştiriyoruz. Hopi ile iş birliği çerçevesinde yolcularımız, Atlasglobal ile ayrıcalıklı uçuş keyfini yaşarken, Hopi’nin sağladığı avantajlarla ‘Paracık’ kazanabilecek” ifadelerini kullandı.

Atlasglobal hem Paracık hem mil kazandıran ilk ve tek havayolu şirketi

Atlasglobal’in daima yolcu memnuniyetini hedefleyen vizyonu çerçevesinde yolcuların daha konforlu ve daha hızlı hizmet almaları için teknoloji alanındaki yeni trendleri takip ettiğini ve hizmetlerini sürekli geliştirdiğini vurgulayan Coşkun Hopi iş birliğiyle ilgili şunları söyledi:

“Türkiye’de ilk e-bilet uygulamasını biz başlattık. Havayolu şirketleri arasında iPad, iPhone ve Blackberry mobil uygulamasını hayata geçiren ilk şirket biz olduk. Hopi iş birliği ile de yine bir ilke imza attık. Türkiye’de yolcularına hem Paracık hem mil kazandıran ilk ve tek havayolu şirketi olduk. Hopi işbirliği çerçevesinde yolcularımıza sunulan fırsatlarla hizmetlerimize katma değer katacağımıza inanıyoruz. Yolcularımız, hem yurt içi hem yurt dışı bilet işlemlerinde, Hopi’nin genel ya da seyahat alışkanlıklarına göre kurgulanmış özel kampanyalarından yararlanabilecek. Yolcularımız, Atlasglobal ile ayrıcalıklı uçuş keyfini yaşarken, Hopi’nin sağladığı avantajlarla Paracık kazanabilecek.”

Şirketten yapılan açıklamaya göre, Atlasglobal’in üye markalar arasına katılmasıyla birlikte Hopi, havayolu ulaşımında da Paracık kazandırmaya ve katlamaya başladı. Hopi‘liler Atlasglobal’in lansman kampanyası kapsamında nisan ayı boyunca Atlasglobal’den yapacakları 100 TL ve üzeri bilet alışverişlerinde 20 Paracık’a kadar kazanç sağlıyor. Hopi’liler 150 TL ve üzeri bilet alışverişlerinde ise 25 Paracık’a kadar Paracık’larını 2 kat değerli harcayabiliyor. Tüm Hopi’lilerin yararlanabildiği genel kampanyaların yanı sıra kullanıcıların seyahat alışkanlıklarına göre kurgulanmış özel kampanyalar da sunuluyor.

Akıllı telefonuna Hopi indiren herkes Atlasglobal’in “Paracık” kazandıran ve katlayan kampanyalarından yararlanabiliyor. Kampanyalarla ilgili detaylı bilgiye Hopi’den ve www.hopi.com.tr adresinden ulaşılabiliyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir