Hopi ve Bitaksi’den stratejik iş birliği

Türkiye’nin büyük veriye dayalı ilk müşteri teknolojileri şirketi Hopi ile Türkiye’nin ilk ve lider taksi çağırma uygulaması Bitaksi, kullanıcı deneyimini geliştirmeyi hedefleyen stratejik bir iş birliğine imza attı. Anlaşma kapsamında Bitaksi kullanıcıları, yolculukları üzerinden Paracık kazanabilecek ve Paracık kullanarak avantajlı ulaşım fırsatlarından yararlanabilecek.
Ulaşım ve alışveriş deneyimi tek ekosistemde buluşuyor
Türkiye’de milyonlarca kullanıcıya ulaşan Hopi, Bitaksi ile yapılan iş birliği sayesinde kullanıcı deneyimini ulaşım alanına da taşıyor. Bitaksi ise tam entegrasyonla Hopi ekosistemine katılarak şehir içi ulaşımı daha faydalı hale getiren yeni avantajlar sunmaya başlıyor.
Kampanya kapsamında Hopililer, Bitaksi uygulamasına giriş yapıp hesaplarını bir kez eşleştirerek kampanyalara otomatik olarak dahil olabilecek. Kullanıcılar ikinci yolculukta 50 Paracık, üçüncü yolculukta ise 100 Paracık olmak üzere toplam 150 Paracık kazanacak.
Hopi’den sektörler arası entegrasyona vurgu
İş birliğine ilişkin değerlendirmede bulunan Hopi CEO’su Elif Ateşok Şatıroğlu, Hopi’nin 20 milyonu aşkın kullanıcıya ulaşan bir müşteri teknolojileri ekosistemine dönüştüğünü belirtti. Şatıroğlu, tam entegrasyonla hayata geçen iş birliğinin sektörler arası sinerji yarattığını ifade ederek, “Amacımız kullanıcı deneyimini kesintisiz hale getirmek ve günlük yaşamın temel ihtiyaçlarında dahi Hopi avantajı sunmak” dedi.
Bitaksi’den kullanıcı faydasını artıran adım
Bitaksi CEO’su Kaan Sancaklı ise iş birliğinin şehir içi ulaşımda sunulan hizmeti daha ileri taşıdığını belirtti. Sancaklı, “Her ay milyonlarca kullanıcımıza hızlı ve güvenli hizmet sunarken onları ek faydalarla buluşturmak önceliğimiz. Hopi ile yaptığımız iş birliği, değer yaratma yaklaşımımızın önemli bir parçası” ifadelerini kullandı.
Hopi, Bitaksi, Elif Ateşok Şatıroğlu, Kaan Sancaklı, müşteri teknolojileri, taksi çağırma uygulaması, Paracık, stratejik iş birliği, şehir içi ulaşım
